18 Mayıs 2011 Çarşamba

BaşRol kim?




Kendi hayatında Yardımcı Kadın Oyuncu olmak.. Şimdilerde günler böyle geçiyor.

Çok çalışmak, çok üretmek, çok hayal kurmak, çok gülmek, çok konuşmak... Hepsi başrol - Sed yardımcı.

Bu aralar en çok kiloları konuşuyoruz yine.. 3 kız bir araya geldik mi 2 konumuzdan biri kilolar diğeri erkekler geriye kalanı da "bikbik bukbuk". Geçen akşam Nouvelle Vague konserinde bile bunları konuşuyorduk. Utandığımız için konuşan resmimizi çekmedik:) Fotoğrafların bir kısmı oldukça bulanık kadın yerinde duramıyor!!! Guns of Brixton'da çok eğlendik ama bir hata yapıp erken çıktık Manner of Speaking'i kaçırdık!



Bence Blackberry herşeye sponsor olsun. Nereye gitsek elimizde BBler ya Twitter-4Sq-BBM laf ebesi gibi yazışıyoruz olmadı flaşbombang foto çekip gönderiyoruz.

Fotoğraf çekme de Japonları geçtik bence:)


Uzun süre blog yazamamk ne kötü!

Lafın neresinde kalmıştı unutuyor insan..

Mesela son aklımda kalan cildim! Çok yakında İstanbul'un En İyi 10 En Kötü 10 Dermatologu listesi yayınlayacak kadar deneyim kazanmış olacağım.

Biri tedaviyi yarım bırakıyor, öteki burayı düzeltirken öbür tarafı bozuyor, biri ticari,öteki insani böyle bir liste yapabilirim.

Sanırım hepsi fırsatı değerlendirip mahkemeye gitmekten çekinmez. Ama ben cildimi b.k ettiniz diye kimseye şikayet edemem. Ne de olsa .t .t .t kuyruğuna bir sisteme geçtik.

İlaç yan etki yaptı kaşım döküldü, bozuk çıktı kör oldum diye şikayet edebilecek kimse yok. Muhatap bulmak imkansız. Önğmde tavsiye edilmiş 5 doktor adı var! Evvelden de gittim 3 doktora hadi bakalım:)


Yaz geliyor içim pırpır kıpır kıpır! Tatil gelse, denize girsem, zeytinyağlı & karpuz yesem.. Tabi keşke herkes yese. Bunu böyle yazınca utandım kendimden:(

Bir de zayıflasam & tulumları giysem. Bu sezon rengarenk herşey cıvıl cıvıl. Tam bana göre!
Chedeliko'da öyle herşey renkli:) Mini çantalar, renkli taçlar, rengarenk tulum & tunikler. O kadar eğleniyorum ki! sokaklara hayata biraz renk gelecek diye.


Chedeliko'nun Yaz renklerini de paylaşmadan geçemeyeceğim:))






Geçen hafta çok hızlı bir Chedeliko günü geçirdim mesela! Bir evvel ki hafta Nublu'dan sonra birgün de 10 kapı gezdim:)


Boutique Rouge'da yeni sezonlukları çıkardık:) Ceren'le herşey çok heyecanlı!!! Güzel sohbet ettik. Sonra Cihangir'e gittim. Verda&Saba'nın yanına!! Matchbox'a . Uzun soluklu sohbet, şen kahkahalar (ne de olsa 3 hatun bir arada:)) Chedeliko'lar Matchbox'ta da beyenilere sunuldu:)

Verda&Saba'yla ayrıldıktan sonra Çukurcuma'da antikacılar da gezindim durdum. En son Can&Silacan, Nigger&Hostes, Dr. Erol&ben gitmiştik baharın ilk günleriydi, ıslak bir hava vardı ama güneş gözlüklerimizi de takmıştık.. Urgan'da BloodyMarry içip sonra Kara-a'dan gözlük almıştık. Dizlerimizin bağı çözülürken Flavio'ya gitmiş midemiz sırtımıza yapışınca da Karaköy Lokantası'nda geceyi kapatmıştık. Araya bolca vakit girdi ondan ara sokaklara girip çıktım.

Sonra Dr. Erol'un yanına Masumiyet Müzesi'ne gittim. Müze henüz açılmadı! Fakat çalışmalar tam gaz devam ediyor tez vakitte açılacak.

Sonra da Fasuli'de efsane kurufasulye yedik & eve döndük. Uzundur ilk defa birgün de 2 kez vapura binebildim. Vapur da çay bile içtim:))



















Bu arada bütün bu rengarenk fotoğrafları da Birce Mete çekti:)) Chedeliko kıyafetleri içinde bir poz da ben verdim:)))








Hiç yorum yok: