22 Şubat 2011 Salı

Uyumsuzluk!

Bu akşam kursa gitmiyorum!
Dün akşam da yoktu zaten-
Pazar İktisat'a gittim fakat kafam çok dağınıktı belki de bir kelime bile anlamadım.
İnsana tanınan kısıtlı zamanı sevmiyorum.
Mesela dün gece Lis'le msglaşıp durdum, bi yandan saçımı kurutup, öbür yandan kendinden geçen cildime krem boca ettim.
Sanki 4. bir elim varmış gibi kıyafetlerimi topladım. Saat 2 gibi yatabildim. Ama hala aklımda 3dk.'ya bir iş daha sıkıştırıp şu Vergi sistemlerini okumak için kitabı aldım elime.
3. sayfa sonunda uyudum.

* * *
Hayır kesinlikle yanlış anlaşılmasın evli değilim, çocuğum yok. Sorumluluklarım belli hatta bolca egoist bile sayılabilir. Fakat bence zaman fena halde kısıtlı!

* * *

Dün akşam gaz sıkışmasından düdüklü tencereyi patlattım. Dalga geçmiyorum tencere tısladı, fısladı, pısladı patladı. Neyse ki içinde haşlanan karnıbahar, brokoli & havuçtu! Pastırmalı kuru fasulye değil. Akan suları kurulayarak durumdan yırttık. Hoş evde hafif bir pırt kokusu vardı ama bişi sayılmaz.

* * *

Bugün geçirdiğim son birkaç haftaya göre daha iyiyim. Özellikle zaman konusunda. Oburum ben vakit oburu verdikçesini reddetmeden yerim. Ama yine de yetmez!
Bu oburluk içinde tek tedirginliğim burda bununla uğraşırken şu arkamı döndüğümü kaybetmek olur. Onun için aynı anda 5 şey yaparım ama hep de yarım kalır!

* * *

Papuç siparişlerim geldi ama bir çiftin sağ teki sıkıyor. Napalım böyle giyicem artık bunu free shipping & %15 discounta sayarım! Akşama Nihat & Zuzu gelicekler çana çan-charlarse var fena:)

Günün özeti de uyumsuzluk içimden sürekli taşan:)

Hiç yorum yok: