1 Şubat 2011 Salı

Aaaaaa-aaaayıp amaaaaaa!

2011 yılı itibariyle hayatım akıl almaz şekilde yoğun & yorucu geçiyor.
Hafatiçi & haftasonu kursa gidiyorum!

A.Ö.F'de İşletme okuyorum bunu neden yapıyorum ibret olsun diye! Yok be:) Ben üniversitedeyken bizim bölümde moda olmuştu. 4 yıllık bir örgün öğretim kazanana yanında 4 yıllık da A.Ö.F bizden bedava kampanyasından son senemde almıştım. Fakat 3. sınıfta takıldım. İktisat Teorisi denen o derssssssssssss yedi beni evladım. Elime ayağıma dolandı 3'ten öte gidemiyorum. İşin kötü yanı burda bırak da gidemiyorum çünkü İstatistik, Matematik, İktisada Giriş daha neleeeer neler geçtim ben. Onların hatırına katlanıyorum. İktisat Teorisi kursuna daha önce de gittim ama bu sefer Murat Dershanesi'ne gidiyorum bu sefer olucak!

Bir yandan da tiyatro kursuna gidiyorum. HayıRRRR1 tabi ki bu yaştan sonra tiyatrocu olmicam. Haftaiçi 2 gün, hazır bu kadar opera, tiyatro, sinema meraklısıyım buna biraz temel olsun, destek olsun. Açıkça Tiyatro'da akşamları 2 saat.

Pamuk var dikkat sevgi yumağı olmayalımm! Annemin sokakta bulduğu 2. köpeeee. Biri adam o evin bahçesini bekliyor, bu da Pamuk çanta köpeee. Hayvancağızın gitmediği yer kalmadı. Seyyah oldu, İstinye Park, Sinema, Palladium, Cadde,ofis, anane, Kadıköy, Nişantaşı hatta mücevher lansmanı! Geziyor duruyor:) Akşam & sabah çişmix seansı yapıyoruz kendisiyle. Yıkanınca tam poposu kopartılacak tip oluyor:)

Geriye gün kalmadı di mi?

İşe gitmem, ders çalışmam, dinlenmem, yemek yapmam, projelerimi geliştirmem, fotoğraf çekmem, yarım kalan işleri bitirmem, kitap okumam, çizgi roman okumam, fın fın fın vın vınvın rın rın rın bir hayatı devam ettirmem gerekiyor.

Mesela bugün fotoğraf makinasının şarjı oracıkta bitti! 3 resim çektim yükleyemedim, geçen gün ipod bu gibi cihazlarımı şarj etmem gerek! Fakat imkansız gibi!

Yemek tarfilerimi temize çekmem, masamı toplamam, klasörlerimi düzenlemem lazım. "Ojenin rengini değiş" nidaları yükselmeden harekete geçmem lazım!

Huflanıp puflanmicam çünkü 2011'e girdiğim ilk haftadan ititbaren hasta yattım. İçim şişti. Ocak ayı bitmek bilmedi.

Kuzenlerim uzakta!

Lis'i çok özledim. Birkaç gün sonra doğumgünü & görüşemicez!

Bazen "Katlanılması da ayrı bir sabır" dedirtiyor ama ben bu yıl fena şeyler yapıcam.

Dahası da var ama yemek de yemek lazım di mi çoccuuuuuum kal o vakit sağlıcakla!
Mutfak 1-2 1-2:)

1 yorum:

ŞEKER dedi ki...

valla bir de şöyle düşünün.. hafta içi işe giden. dönünce yemek yapan, çocuğuyla ve kocasıyla ilgilenen evitoparlayan biri. ve bu kişi h.sonu y.lisans yapmaya gidiyor okula akşamları geç geliyor. gelince de temizlik ve yemek yapıyor çocuğuyla ve kocasıyla ilgileniyor. yine de bol bol şükrediyor..