4 Ocak 2011 Salı

IRREGULAR CHOICElarımı Satıyorum!

Evet vedalaşma zamanı geldi:(
Bazı sıkışık zamanlarda işte böyle kıymetlilerden vazgeçmek gerekiyor.
Canlarım, biricik papuçlarım & biricik paha biçilmez Irregular Choice'larımdan bazılarıyla vedalaşmak zorundayım.
Kızlarım uzun zamandır benim sürekli kilo alıp vermem yüzünden dolap bekliyorlar onları sokaktan geçen birine veremem çünkü kıymetlerini onların dilinden anlayacak birileri bilir.
Bazıları koca ayaklar için bazıları da standart ayaklar için:)
Numaraları karışık kızlarımın.
İşte artık evden ayrılma zamanı gelen biriciklerim,

39 numara pembe kitten heel çizmelerim






39 numara MNG kitten heels metallik yeşillerim




39 numara Bambi kahvelerim







37 numara Lansettilerim




38 numara kırmızı Lansettilerim








39 numara pırıl pırıl pembe Atmospherelerim







SATILDI///

39 numara kırmızı Irregular Choicelarım





SATILDI//

39 numara parlak yeşil Irregular Choicelarım











Daha fazla bilgi almak isteyenlerin ve ilgilenenlerin emaillerini sedenlareina@yahoo.com adresine bekliyorum.
:):(

3 yorum:

serrose dedi ki...

bu post dusmus readera geldim kayit yok
anam vazgecti kiyamadi dedim bir baktim cogalarak geri gelmis
buyukmus ayagin senin ya :)
bol ayakkabili iyi yillar dilerim ;)

SED dedi ki...

serrose,

yok kıymak zorundayım artık bana da büyük geliyolar bekliyorum kaç zamandır olsunlar yok olmuyolar.
buçuklu ayaklar ne bulsam alıyorum :)
desen ki kaç numara giyosun vallahi bigün 38 bigün 38,5 bigün 39 evde 40 bile var!
peki ayaklara oluyo mu dersen o da aldığım kilo, ödem falan değişip duruyo.
bari birinin işine yararsa diye işte..
hahahah umarım yeni bi sürü papilerim olurrr yihuuuu sana da yeni arabalı yıl;)

Tanya's dedi ki...

Ay bende de var bu IClerden ve hayatta vedalaşmam.gerekirse taban koyarım da giyerim.