28 Aralık 2010 Salı

Bu yılda geçti işte..

Yılın sonuna geldik oh mu desem höh mü desem bilmiyorum?

Bu yıl için genel bir görüşüm var aslında -gıcığım ama hastasıyım da aynı anda- 3 defa soygun atlattım! ama bir yandan da bütün sewvdiğim arkadaşlarım evlendi yuva sahibi oldu hepsiyle çok çok sevindim.

Harika tatiller yaptım.

Çok eğlendiğim günler oldu.

Bütün yıl Roza'yla savaştım.

Kuzenlerim aynı anda gurbette olmayı başardı.

Yeni kararlar aldım bazılarını uyguladım.

Şöyle bir analiz edecek olsam o kadar çok şey oldu ki bazılarını tam hatırlamıyorum bile!!!

Özet olarak bu yılla vedalaşmam zor olmayacak ama üzerine kazınmış anılarım da yok değil!

Şimdi yılı bitirirken bitirirken mesela Lis'i özlüyorum,Ozi'yi özlüyorum, Siso'yu özlüyorum bi de zayıf olmayı:) Diğerler gelince özlem btecek sabırla bekliyorum.

Zayıflamak için de Dukan Diyeti yapıyorum!!!!

İğrenç bişi!!!!

Diet fikri asla benlik diil zaten!

Dün ymurta, yourt, et, tavuk böyle kuru kuru yedikçe yedikçe insanı tiksinme boyutuna taşıyan şeyler yedim durdum. Zaten diet öyle birşey tek bir lezzetli tarafı yok.

Akşam olup mide fesadı geçirirken -yumurta & et fazlası herhalde- Dr. gözümün içine baka baka 1 lt. muzlu ballı süt içti!

Hayatımda ilk defa yerelmasının kokusu burnuma fırından yeni çıkmış kek kokusu gibi geldi.

Yetmedi Dr. "Ya o kadar çok brownie sayıkladın ki canım çok çekti bi tane yesem" diyince anladım ki ben diet kişisi değilim!

Gecenin sonunda "Ne zaman Pringles yiceeeeeeeeeem!" diye inleyerek uyudum!

Sabah kalktım hala dietteyim:)

Yılın sonunda aklıma gelen şişkopatlıkla hala başbaşa...

Demem o ki yeniyıl herkese dilediklerinin tamamını hepsini herbirini versin:) Fakat kötülükler bunlardan uzak dursun:)

HERKESE BARIŞ, HUZUR, SAĞLIK, MUTLULUK DOLU SENELER:)

Hiç yorum yok: