1 Aralık 2010 Çarşamba

Soho & Broadway New York

I think I like Soho:)
Walking in Soho, looking at the windows, having a cup of hot chocolate, eating french fries, taking pictures of every corner or whatever around, talking to people..
Soho has its own spirit. It is alive!
People talk to you without hesitation.
The buildings, stores, streets, Broadway, boutiques, the lights in the street - Soho is something else, has its own differences.
I took many pictures so want to share them all.
If I were you I would have a cup of hot stuff & listen to THIS!
Have a nice time;)

Sanırım Soho'yu seviyorum:)
Soho'da yürümeyi, vitrinlere bakmayı, sıcak çikolata içmeyi, patates kızartması yemeyi, her köşenin her ne gördüysem fotoğraflarını çekmeyi, insanlarla konuşmayı..
Soho'nun yaşayan bir hali, kendine has ruhu var.
İnsanlar çekinmeden konuşuyorlar birbirleriyle, çevreleriyle.
Binalar, dükkanlar, sokaklar, Broadway, butikler, sokak lambaları, Soho kendine has farklılıkları olan başka birşey..
Bir sürü fotoğraf çektim Soho'da & paylaşmak istedim ama ben senin yerinde olsaydım bu fotoğraflara bakarken sıcak birşeyler içer & TIK ! bunu dinlerdim.
:))













































































































Hiç yorum yok: