8 Aralık 2010 Çarşamba

Mocha lAttE

Güneş gözlüklerimle oturacak kadar gözüme gözüme geliyor güneş,
Aslında yeni yılı severim ben,
Süslenmiş çam ağacı,
Hediyeler,
Havada çarpıştırılan şampanya kadehleri,
Kollarımı kaldırıp,
Başımı sağa sola hafif sallayarak dans etmeyi,
Topuklarım üzerinde uçuşan elbisemi,
Fakat bazen telefon çalar.

Haftasonu gezecek kadar güzeldi hava,
Yaz gibi,
Bahar gibi,
Straples bluzumla,
Çıplak ayaklarıma topuklu giyip,
Flavio'da Pier'i sokakta dinleyip,
İçkimi yudumlarken,
Eğlenmeyi çok severim ben ama bazen telefon çalar.

Sahne sanatlarına bayılırım,
Gününü yakalayıp,
Ne yapıp edip gider izlerim,
Düşüş'ü izledim geçen hafta,
Gözlerimi aça aça izledim,
Kadınları,
Osmalı kadınlarını,
Osmalı'yı düşerken,
Alkışlayarak bitti,
Fakat bazen telefon çalar.

Kafamın içinden şu anda beynimi çektiler sanki
Sanki yerine buhar sıktılar
İçini dumanla doldurdular
Sanki bakıyorum
Ama gözlerime birer perde indi
Bazen telefon çalar dinlerken boğazından
Gram nefes gitmez
Çekemezsin içine br soluk
Ateş basar!
Kulaklarım şu anda bile tıkanmış gibi
Beni dinleyecek duyacak biri olsa
Avazım çıktığı kadar bağırsam
İmdat!
Anneannem.
Aslında annem.
Onun adının geçti kelimeler kalbimi ezer hep
Gözlerim dolar yolda beyaz saçlı nenelere bakamam ben
İsterim ki onlar sıcak evlerinde,
Omuzların örgüden şalları,
Camdan bakarak,
Torunlarından gelen bir telefona sevinsin,
Açık çayını yudumlasın,
Albümlerine baksın,
Tansiyonu çıkmasın,
Acile hiç kaldırılmasın,
Serumlar takılmasın ince narin tenlerine,
Kalplerine birşey olmasın,
Yedikleri yarasın,
Keyif alsınlar,
Ama bazen telefon çalar.
Yok birşeyi şimdi iyi ama bu acili 2. ziyareti.
O telefon çaldığı anlarda yaptıklarım yaşadıklarım gözümden film şeridi gibi geçip gidiyor.
Yaptıklarımı ben değil bir başkası yaptı sanki ben günlerimi doldurdum.
Onun sesini yine telefonda duymadan huzuru olmayacak kişi olurum.

2 yorum:

zeya dedi ki...

çok geçmiş olsun :) o telefon hep güzel şeylere çalsın :)

SED dedi ki...

:) teşekkür ederim:) telefon çalınca yüreğim hopluyor artık onun için çalışı hayırlı haberlerle dolu olsun:)