6 Kasım 2010 Cumartesi

Sis & Cumartesi

İstanbul'da sisten görünmüyor.
2 gecedir korku filmi şehri oldu.
Camdan baktığımda kaşı binayı görmüyorum. Görmeyeyim aslında memnun olurum ama denizi, gökyüzünü, bulutlar & varsa uçan kuşları görmek istiyorum!
Hava kirliliği de olabilir bu şehrin üzerine çöken..
Neyse sonuç olarak hepimiz evlerdeyiz.
Sabah Lis uçtu:)
Uçuş hala serbest:)
Evde televizyon, bilgisayar, kitap, höbü vakit geçirmekle meşgul herkes..
Ben de klasiklere devam ediyorum, bayılıyorum ilustre edilmiş kitaplara.
Zaten animasyon filmlerin de hastasıyım!
Biraz sonra D&R'ı soymaya çıkıcam. Elde kalanların hepsi bitti.
Araba Sevdası dizi olur mu acaba?
Yada Aşk-ı Memnu'dan çizgi roman!:O
Off kulağımda Bengü çalıyo son ses "Ciddi ciddi gidiyo musuuuuun?"
Bu ne kardeşim DJ programını açtım çıka çıka Bengü çıktı!!!
Çok korkuyorum korku filmi çekelimmmm had dışarı!
KAr yağınca kar topusu tutar ya insanın benim de sis de korku filmim tuttu derken hahahahahah Whistling Kill Bill çalmaya başladı!!!!!!!!!!!
Dur ışıkları söndürüp camdan bakıcam:)
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Hiç yorum yok: