8 Kasım 2010 Pazartesi

Çok sevimsizm bu sabah!


Cumartesi gaza gelip kendimi D&R'a attıktan sonra çizgi roman ne bulduysam topladım.
Daha önce aldıklarımla beraber kütüphanede müthiş bir seri oluştu.
Şimdi okuduklarım içinden tavsiyelerim Dava, Gulyabani & Çizgilerle Komunist Manifesto.
Dava & Çizgilerle Komunist MAnifesto siyah beyaz Gulyabani renkli & çok eğlenceli, akşamları oturup cips yemek yerine bunları okuyorum.

Cumartesi gece 'locos Buenos geldiler. Tubiyle bütün gece makyaj yaptık. O sırada içeride Ada Zombilerin Düğünü izleniyordu.
Biz o makyajarla daha zombiydik!:))
Bir vakit belki postlarım resimleri baya bi zombiydik:))






Cuma gecesi hiç uykum yoktu.
Eve dönerken şansımı denemek & elimi alıştırmak için Faber kumaş boyaları aldım.
Sadece Faber vardı!
Bu aslındaVatan Bilgisayar'ın alışveriş poşeti.
Artık benim alışveriş poşetim!
Rengarenk boyadım, kuruttum, ütüledim & tat taaaa!
Bugüm işe gelirken beslenme getrdim içinde:)
Dün kıymalı makarna, karnıyarık, karnıbahar kızartması & beze yaptım!
Abarttığımı tırnaklarım kırılınca anladım.
Bütün akşam suda oldukları için tırnakların şaftı kaydı eeh makarna da çok olunca işe geldi beraber!

Pazar günü MAdo patladı!
Sahilde yürüyorken o dumanı görünce koşa koşa gittik!
Çok üzüldüm herkesi "Orada dğeilsin di mi" diye merakla.
Ama orda olan birilerinin yakınları da çok üzüldü sonra kendimi çok bencil hissettim.


Bugün baktım bu hafta hava sürekli 20d. olucakmış renkleri döşendim.
Ya bu sabah ne kadar sevimsizim oysa!
Neyse ki kıyafetleir dünden hazırladım.
Eskiden 1 haftalık hazırlardım ne rahat olurdu sabah "Negiycembe" derdi yok.
Şimdilerde kafam çok meşgul hep bip sesi veriyor önümde yapılması gereken tonlarca höbü var!
Bu görüntümle savım "Ey her sabah lotcunun köşesindeki enginar tezagahına yaslanan kim olduğu belirsiz erkek mahluk bu kıyafetimle de senden & topladığın seyircinden nefret ediyorum. O yanan sen olaydın!"

Çok sevimsiz olduğum için kısa kesip gidip içeride makarna & salata yicem!


aaaa 1dk. yaaa Cem Yılmaz kitap çıkarmış! Filmlerinin senaryonlarını kitap yapmış o 1!
2'de Av Mevsimi Yavuz Turgul'un mega bir kadro ile son filmi 10 Aralık'ta sinemada başrol Şener Şen, Cem Yılmaz Çetin Dekindor & OKAN YALABIK!!!
İple dğeil halatla beklemez miyim?
Beklerim çekil 1 benimmm!

2 yorum:

serrose dedi ki...

Aldigin cizgi romanlari kiskandim daha da kiskandirmak icin hepisini bir fotoda topla derim ben ;)

optum bye :)

Tanya's dedi ki...

Spuntiiiiik..gofa bebekken sputnik derlermiş.