3 Kasım 2010 Çarşamba

Anlık Bılog! Yhhhhiiiiiiuuuuuuuuuuuuu:)

Yeşili sev doğayı koru kızım!
Oha akşam oldu ancak yazıyorum durmadan çalıştım beah:)
Bu akşam Lis'e party yapıyoruz "Haydi canım naş" partysi. Ya kızın herşeyi hareketli illa party, coşma bişi olucak rahat edemiyor:)
Ben böyle son, hoşçakal, elveda falan tarzı şeylerden haz etmiyorum onun için böyle bir kutlama havasına geçiyorum ki öyle sayılır akşam düğüne gider gibiyiz. Önce Lis gelicek bişiler atıştırıp, giyinip makyaj yapıcaz. Sonra Kızıl Sonya gelicek, Dr.'la Söbü'de gelirse 1 araba 5 kişi düğüne gider gibi yola çıkıcağız.
Sabah Lis yalvardı "Nooolur batrona de naz et biraz erken çık" düğünümüz olduğu için:) Ama ben acele edince illa ya çorabım kaçar, ya gözüm akar, ya trafik sıkışır, yolda çişim gelir, mdem bozulur ishal oluruma kadar gider böyle.
Çorap kaçırmak dedim de sabah mor çorabım kaçtı teee Londra'lardan taşımıştım sonunda kaçtı! Çorap kaçırma rekoru Lis'de yine de.. Bir akşam gözümün önünde denerken 3 çorabı üst üste kaçırmışlığı var. En son 200denye siyah tayt gibi bir çorap giyip gitmek zorunda kalmıştı. Alışmadık popoda don durmaz misali ince çorap neyine.
Dün Kızıl Sonya "Yarın akşam ne giyosunuz" dedi, ben de anlattım "Lis benim seçtiğim bir elbise giyicek, ben etek böyle tuhaf bişi dır dır zır zır.." kadının rüyasına girmiş en son o kadar vızıldamışım ki.
Böyle kafamızda kurbağalar, kolumuzda çiçekler acayip giyisilerle kabusu olmuşuz Lis & ben. Ama kabahat bizim o kadar konuştuk ki ne giyelim diye. Sanki kız Amerika'ya Türkiye Güzellik Kraliçesi olarak temsile gidiyo, bu party de onun için basına çıkıcak!
Ya, giy evden birşey yürü git yoooo olur illa cıngıllı herşeyimiz düğünümüz var kızımız Amerika'ya gelin gittiği için kına yapıyoruz.
Of allahım tek derdimiz Mehmet James olacaktı sanıyordum oysa bak ne dertlerimiz var!
Bak dert dedim yine mor çorabım geldi aklıma, o ton da zor bulurum... Aiii dur kapı çaldı..

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Yhiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Tanyaaaaaa cluchtlarımız geldiii:))))

Olum Hesi sen ne yapmışın yaaa deli bişi olmuş bunlarrr:)


KocamanlarrrrRRRR! & müthişlerrr ! Allah be herşeyim sığar içine e ben şimdi bunu bu akşam takmaz mıyım! Çünkü kıyafetime mega uyucak:P:P
Ya kusura bakma ben şimdi cluchtla uğraşıcam sonra görüşürüz had öptüm:))

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Yihuuuuu..büyüksün Hesiiiiii..iyi ki sarkmışım ekranına da tanıştım ben hesiyle..yoksa ne klaç ne bişi...yaban ellerde..

Lady lisin yolu açık olsun, ver bizim adresi gelsin..

Hesionka dedi ki...

wohaleeeey leleeey! güle güle kullanın! >_<
♥♥♥

SED dedi ki...

Haahahahah Hesicilerden tenk yu:))