26 Ekim 2010 Salı

Sus Bi Çorabım Kaçtı!

Blackberrymin pili patladı!
Fotoğraf makinamın pili bitti!
Bu sabah açtığım çorabım kaçtı!

aiiiiiiiiiiiiii nası gıcık bir durum!
bak daha sabahın kaçı akşam olsa idare edersin, moralini bozmazsın falan filan ama saat 10.00 itibariyle çorabım kaçtı!
daha bu sabah paketini açtığım biricik çorabım. ya şişman mıyım! şişman mıyım ben!!! "cart" dedi kaçtı. sesini duydum o "cart"lama sesi kulaklarımda... bu sabah açtım paketi açılması & kaçılması arası 2 saat sürdü!
ühüüüü ühüüüüüü çorabımmmmm..
bayılıırm beyaz çoraba.. vanilya da ayrı güzel nerden alsam nası bulsam:( pfffff pfff.. sordum kalmamış..
ya bu sabah en derdim kaçan çorabım...
etek, çorap çok zevkli de kaçan çorap tam bi afra tafra!
ay heyt!

5 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Mars'ın etkisi Mars'ın :)))(Salı günlerini Mars yönetirmiş ya)) Boşver kaçan çorap olsun Sedcim yeşiller içinde harika görünüyorsun...

SED dedi ki...

Uygarimizlahayat:)

bak aklıma gelmedi değil! dedim bunda bi tuhaflık var diye neyse kaçan çorap olsun:)))

bugün yeşili sev doğayı koru diye yeşillere büründüm! günün birinde yeşili sadece böyle papuçda etekte görmek zorunda kalmayalım diye şimdien uyandırmak istedim:):)

zeya dedi ki...

sed aklıma ilk giydiğim ince çorabın kaçmasının ardından böğürmem geldi. Getirin iğne iplik işleyeceğim diye bir sürü göz yaşı dökmüştüm.
meğerse çoraplar kaçarmış ilelebet gyilmezmiş annem tane tane anlatmıştı. Şimdi ben de sana anlatayım mı :):):):)

yeşiller süper en sevdiğim tonundan yeşilin :)

öpüyorum

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Hayır şişman değilsin,boyun uzun.Sana küçük numara vermişler.
Eeee,bacak boyun uzun olunca,tabiki cortlar hihihih..:))))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Hayır şişman değilsin,boyun uzun.Sana küçük numara vermişler.
Eeee,bacak boyun uzun olunca,tabiki cortlar hihihih..:))))