22 Ekim 2010 Cuma

Neler neler içi dolu sepetler!

Cuma partysi veriyoruzzz!
Dün akşam yaptığım ısırganotlu çorba yanında Mc Dippers yanında halloweenli krispy cream yanında Saray'dan tavuklu salata! Arsızlık & Cuma heyecanından azıttık!
Bugün hava biraz daha soğudu tabi iştahlar hemen kabardı, dün bir kase çorbayla doyarken bugün yanına illa birşey daha istendi.
Doberdi bacaklar, pörtledi popolar, fönkürdü göbeler.. Sonra bunun yazı var "Ayhhh bikiniye nassı sığcam yaee!" diye Nisan'dan başalayarak Haziran'a kadar yürüşlere çıkmaları & 100 gr. bile verememeleri var.
Kafaları duvara vurup ayhhh yemeseydimler falan!
Sabahtan beri hala odaya bir damacana su getirip içicem - belki su olur gider diye...
Masal gibi geliyor bu anlattıklarım, ben günün birinde bünyemin kendi kendine 48 hadi 50 kiloya döneceğini ümid ediyorum.
Hatta çaktırmadan inanıyorum buna!
Bünyem beni yanıltmaz bir havalardayım.
Belki bugünlerde kendimi çok şımarttığımdan böyleyim. Yeni çoraplar tabi ki Penti'den, sonra yeni bir clucht Hesî'den.. Hmmm evde buzluk olarak kullandığım kedi & köpekli çikolata kalıplarım var Serrose'dan..
Evet evet tamamen şımarmaktan!
Bu sabah yine kimse yoktu hem dans ettim hem resim çektim!
Eteğimi yine kendim diktim!
Çorplar pardon footless tights Bijenkorf, çizmeler Bershka, tshirt Primark!
Bu aralar bir yaratıcılık var üzerimde..
Haydi canım Cuma partysi olsun seninki de kutlu olsun:)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika ;)