28 Ekim 2010 Perşembe

İyice Azıttım artık!!!

Hava ne kadar güzel, çiçekler, böcekler, hayat lara lara la la lara lara la la!
Ay bu ne! Ne bu hava yaaaaa! Çüş demek istiyorum & diyorum ÇÜŞ!
Sabah tam manasıyla ne giyeceğimi bilemedim & sapıtıp işte böyle çıktım evden.
Hatta bu iyi hali bile, ayağımda yağmur çizmelerim vardı, topukluları sonradan ofiste giydim.
Yolda beni gören kesin deli sanmıştır! Sansın umrumda değil. Bak o delinin aklına geldi, Penti & Aldo bana sponsor olsun bence, onlar olmadan kesinlikle sokağa çıkmıyorum çünkü!!!
Beni deli sanan önce etrafına baksın bana gelene kadar ne deliler & ne delilikler var bu ülkede insan "Oha" dedirten!
Ben ancak o deliliklere renk olurum!
Yerdeki o pembe şemşiye ile kendime ofiste Erol Atar ortamı yaratmış gibi oldum ama yolda saçlarım ıslanıp iyice deli sıçana dönmemek için kullandım, kurusun diye açtım oraya..
Bu arada bu tül eteklerden on binlerce aldım bu sezon hatta herkese alım, olmadı aldırdım da bunlar insanı koca popolu gösteriyo o nolucak?!:O
Ya olmaz olmaz yarın ofis kapandı, sanırım bu mükemmel havanın şerefine oldu bu mucize.
Yani hava güneşli değil bu personel zaten sokağa çıkamaz iyisi mi ofisi de kapatalım bunlar evde tomocan gibi oturup semirsinler de; bir fikir tabiiii.
Aiiii bu sabah hava o kadar güzeldi ki Tanya'lar hava alanına ancak 2,5 saatte vardı nerdeyse uçak kalkınca!
Bi de Nigger&Hostes'te Amsterdam'a gittiler aşağı yukarı o civar bir vakit aldı hava alanına gitmeleri!
Demek hava yağışlı olunca bu şehirde evden çıkmican - çıkarsan ya trafiğe kapılırsın - ya benim gibi deliye dönersin - yada beni gibi delilerle uğraşırsın! Sen seç:)
* * *
Bugün okulda olsaydım lise yada ortaokul olması gerekiyor, muhtemelen şiir falan okunur, tüm gün konferans salonunda pinekleyerek geçerdi.
Okul yarım gün olurdu.
Ödev falan hani olup olur da yaptıysan boşe giderdi.
Bugün din dersinde tahtaya kalkıp dua okuma riski olmazdı.
Resim dersinde kesin 1 hafta önce Cumhuriyet temalı resimler yapılmıştı.
Bugün ki etkinliklerde ya çok çalışkan bir tipsen ya mega haşere bir tipsen görev almak zorunda olurdun. Çalışkan zaten adı üstünde çalışkan, öteki de boş kalıp azmasın onun enerjisini faydalı işe kullanalım diye görevlendirilirdi.
Muhtemelen 1-2 hafta önce Cumhuriyet & Atatürk temalı kompozisyonlar, şiirler falan yazılıp, seçilip bugün çıkan özel sayı okul dergisine basılmıştı. yazısı çıknalar dergiyi hala bugün saklardı:)
Tören boyu o minnacık "kuş" beyinlere hayatları boyu taşısınlar diye bir fikir, bir bilgi yerleştirilmeye çalışılırdı.
O bilgi, o fikir zamanla büyür, olgunlaşır, yerine otururdu.
Tabi bütün bu bahsettiklerim bundan baya önce yani ben falan liseye giderken olurdu.
Şimdilerde ne oluyor bilmiyorum, hatta birşey oluyor mu onu da bilmiyorum..
Sanki bugünlerde 29 Ekimler daha bir derbi havasında geçiyor. Bizim zamanımızdaki çocuklar heyecan dolu olurdu, onların içine o heyecan yerleşirdi, vardı öyleydi onlar.. bayrakları hazırdı, yürüyüş saatini iple çekerlerdi, onlar o bayraklara, yürüyüşlere inanırlardı.
Bilirlerdi ki herkesin gönlü, fikri bir.
Şimdiler de neye inanır çocuklar bilmiyorum. hala heyecanlılar mı, heyecan konuldu mu içlerine kim bilir?
Yoksa kafalarıyla birlikte örtüldü mü tüm düşünceleri, heyecanları, ianaçları, bilgileri, fikirleri, öğrendikleri, öğretildikleri..
* * *
Herkesin 87. defa bayramı kutlu olsun, bu bayram hep olsun onunda üstü örtülmesin.

5 yorum:

zeya dedi ki...

o eteğe bayıldım ben :):) çook güzel :)

okul anıların resimli olarak geçti beyimden ayyy hakkaten de öyle olurdu
bugün yarım gün bile değil bizim iş yeri ama yaaaa :(:(

öpüyorum

SED dedi ki...

zeyaaa:)

hahahah sana da alıcaz o zaman:):)

:) okullar aynı olunca tabi ses bile gelir o anıdan:):)

bizim de tam, cadde harıl harıl çalışıyo..

öperim çok:)

serrose dedi ki...

Bilemedim bilemedim :( tutuler icin ozur dilesem ?
Tanyasum sag salim varinca haber et ;)

Kizim sen beni katil mi yapican :) kac corabin var senin :)

Bi de bi de benim zaten cook buyuk olan seyin tul etekle yatak ortusu gibi durmaz mi :(

gittim ben ;)

SED dedi ki...

Serrose,

Taaam özrünü kabul ettim:)
Toslar varınca yorum yazıcam bloguna:)))
hahahahah çorap saymadım ama hergün biri kaçıyo zaten boşversene:)
tül etek modası var mecbur giyiceksin altına giy en topukluları bak filinta gibi olursun hiç bişicik olmaz:)))
öperim:)

Tanya's dedi ki...

Örtülmez üstü..neee tatil mi oldunuz..vaaaay..bomba oldu işte bu..

Şİmdi bu kıyafet ne şaane olmuş..bayılmıştır büyük patron ehihe..

Ben burda mc donaldsta iş buldum 500 dolar veriyolar, sorumluluk sufuri kalıcaz galiba hahahyt...