21 Ekim 2010 Perşembe

Eğleniyorummm!

Yoe yoe, sabah uykudan henüz uyanmış suratsız yüzümü görmek istemezsin!
Ama üstümdeki hobüm için dayanabilirsin bence:)

Bu sabah üzerime zevkle geçirdğim mor pelerin namı diğer "kup" Merve ile birlikte geçen yıl diktiğimiz tam bu havalık ideal bir outwear yani dışsal giyim:)
Fakat ben birkaç gündür mor pelerinimi revize ediyordum!
Üstüne yerleştirdiğim kurbikler & mantarlarla daha eğlenceli bir hale dönüştü.
Yemedim içmedim pelerin, papuç, eldiven, etek ne varsa hepsini kurbiklere uyarladım.
Yine bir savım var "Yeşili sev, doğayı koru":)

Mor pelerin Merve&Sed creatin wuuu huuuuu!
Bana kurbikleri & mantarları sevmediğini söyleme Heri!
Çoraplarım tabi ki gibi Penti!
Kırmızı bluz& yeşil eldivenler Mango-go!
Yeşil eteğim Alimod:) çok seviyorum yihuuu!
Evet tahmin ettiğniz gibi mantarlı papuçlarım IC!
Pelerin höbümden sonra sırada başka bir höbü daha var umarım Cumartesi hazır olucak!
Aaaaa ama tabi bu akşam Tanya'ya hobü yapıcam belki yarına onun resmini koyarım buralara.
Bu sıra hobülerle kendimi tazeliyorum, dinlendiriyorum, sadeleşiyorum, kendimi dinliyorum, içimden gelen sesi, o sesin beni götüreceği yeri arıyorum.
Çok iyi geliyor çünkü vakit böyle geçmez aslında henüz daha başındayken geçmişte atladığım bir noktayı yeniden almam lazım.
PS: fotoğraflar dün akşam ofisten çıkıp bu sabah ofise girdiğimde çekildi:)
PS: "çekildi" diye yazınca sanki Nihat odabaşı çekti gibi anlaşılmasın.
* * *


Aslında ofis bitkisiyim. -dün ofiste

Sokağa ancak işe giderken yada işten eve giderken çıktığımı fark ettim.- bu sabah işe giderken

Bu sabah fark ettim bütün fotoğraflarım içeri hayat! "Ofis"- yine sabah ofiste

Sokak yok.. ilginç... üzücü..tuhaf.. -bu sabah işe gelirken
-fotoğraf dün akşam ofisten çıkarken -
Dün ofisin en eğlencelisi yeni gelen PEnti çoraplarımdı!
Love Penti'es sloganım olur mu:))
* * *

1 yorum:

Tanya's dedi ki...

Höbüüüüü..bende cok eğleniyorummmm...