2 Ağustos 2010 Pazartesi

O kadar da zor olmadı..

Canım anneciğim, ne gözü kara kadınmışsın sen, beni ne çok istemişsin
yazın o sıcağında annem olmuşsun.
Ben "Hava çok sıcak!!!" diye yüzümde durmayan makyaja, sally hansen'in terle akışına, 30uma girmenin şımarıklığıyla herşeye söylenip dururken
sen bir başına beni dünyaya getirmişsin o gencecik yaşında!
Benim gözüm yemezdi, yemez de!
Ama ben doğru tercih yapmışım sen İYİ ki annem olmuşsun;))

30 yaş planlarımın suya düşüşünü izlerken hayatımda bir gece gerçekten tam benim oldu:)
O gece bütün melek-ler omzuma dokundu.
Siso sadece benim için o mükemmel pastayı yaptı:)
Yanımda olmak için Sosyetik herkesi seferber etti:)
Her 10 dakika da bir "aaaaaaaaa:)))" diye çığlık atıp durdum.
Daha ne isteyebilirim ki en sevdiğm herkes yıldız gibi yağdı yanıma..
Son "aaaaaa:)))" da taaa Belçika'da üşenmeyip arayan Ozi için oldu!
İYİ ki doğdum & hepiniz hayatımın parçası oldunuz.

***

12 yorum:

anne müdürü dedi ki...

ben her doğum günümde önce annemle küçük bir pasta keserim, iyi ki beni doğurmuşsun diye:) kazık kadar oldum bu hala böyle..
iyi ki doğmuşşsun SED, mutlu yaşlar sana:)

SED dedi ki...

Anne müdürü:)))
teşekkür ederim.
anneyle pasta kesmek harikaymış:)

Burcu dedi ki...

nice güzel yaşlarınız olsun :))

Tanya's dedi ki...

İyiki doğduuuunnnn..iyi ki seni bulduk.

Bak şimdi şarkı..iyi ki doğdun..ne güzel bi kadın olduuuun..uctun kanatlandııın.....

Deryacığımı da öp yanaklarından teşekkür et.

SED dedi ki...

Burcu,

Çok teşekkür ederim:)

SED dedi ki...

Tanya:)))

hahahahaha şarkının devamı

iyi ki sizi buldum kolum kanadım oldun:)

Deryacığın selam söyledi bi sürü bişiler daha söyledi:)

İLKAY dedi ki...

ooo sedcim hoşgeldin otuzlar klubüne...
güzel yıllardır 20 lerden iyi olmasın ama...

Mutlu yıllar...

öpeyim o vakit yanaklardan:)

SED dedi ki...

ilkay,

öperimmm bendeeee bi de teşekkür edermm:)))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Birkaç ay önce 30 olmuş biri olarak diyebilirim ki herşey aynı:)) Doğumgünün mutlu olsun! Nice yaşların olsun hep böyle eğlenceli!

an(ı)lık dedi ki...

yeni yaşın mutluluklar getirsin bol bol gül bol bol yaz. daha önce fotonu koydun mu hatırlayamadım sonunda tanmış oldum,memnun oldum:)))

SED dedi ki...

kirpikteki gözyaşı,

:)) ben 30 diiilim artık 29 da kapadım tamamdır:)))
teşekkürler:)

SED dedi ki...

an(ı)lık,

teşekkür ederim:)

bol bol yazacağım umarım bende:)