6 Ağustos 2010 Cuma

Acaba Bihter'de...

Aiiİ Behlül'de sakal bıraktı!
Ayağında "Birkenşütük" bir de "ben kütük" terlikleriyle rahatlığına da düşkün olduğunu belirten Behlül demek ki dizinin son sahnesinde de gerçekten kendi sakalıyla mezar başında günah çıkartıp ağlamayı becerememişti.
Allahım çizgili donunu da giyen Behlül gerçek mana da karizmayı çizdi. Zaten inanılası bir tipi yoktu.
"Lan bu herifin sözüyle dğeil kuyuya inmek kapı önüne çıkılmaz" bir tipi vardı. Tam böyle saf kızı "düşürecek" tip.. Kız böyle aşık buna ama adam haftaiçi cowboy haftasonu playboy. Gelsin karılar gitsin karılar tipler vardır ya. Ama sevgilisinin yanında da, ağzına hiç yakışmaz eğreti durur şekilde "Çok seviyorum, aşığım, evlilik için maddi durumu düzeltmeyi bekliorum" triplerine girer bunlar. Fakat o maddi durum her gece başka barda başka karıyla para yiyerek nasıl düzelecekse.. Neyse o don, ayağında parmak arası birkenşütük, hele ki o mucit sakalınla Behlül'de Bodrum'da görüldü.
Acaba Bihter'de sakal bıraktı mı ya?!

4 yorum:

Red Riding Hood dedi ki...

Bayılıyorum anlatım tarzına bu blogdaki.

SED dedi ki...

aiii tenk yu Sayın Kırmızı Riding Hood:)

firdevs dedi ki...

ne tiriska bir finaldi yahu . diziye kendini fazla kaptiran kayinannem , hergun bihtere kufur ediyor :))))

SED dedi ki...

ben o evde yaşıodum:)) bihter'e akıl verşodum hahahah içimize girdiler be:)