20 Temmuz 2010 Salı

Yedin beni evladım

Bizim kapıcı tatilden döndü.
Bildiğin bronz, yanmış adam.. ben hala fındıktadır falan burda hayal kuruyorum.
Tabi geri dönüş hediyesi olarak onlara birer vileda, çamaşır suyu, çöp poşeti falan aldım.
Bir de orayı şöyle yapalım, burayı böyle yapalım "kibarlık" maskesi altında bir sürü emir verdim.
Tamamen insanlıktan çıkmış vaziyetteyim, içimi haset & kıskançlık bürüdü, her hareketim intikam dolu!
Kısaca tatile gidememekten ben olmaktan çıktım yada özbenliğim kendini su yüzüne çıkarttı.
Bu arada atlattığım düğünlerden sonra aynı kabus geri döndü hani "Ben ne giyeceğim" vardı ya!
Bana kalırsa "Ne giymeyeceğimden" korkuyorum malum havalrın durumu ortada, Havayı Koklayan Adam diyo ki 98den beri gelmiş geçmiş en sıcak Temmuz.
Demek giyinmekten ziyade orta yerde soyunmak şu an benim için daha büyük bir kabus.
Sıcaktan kimliğimi kaybettim diyebilirim.
Utancımdan giydiğim şilip şılopların (flip flop değil ama çok benziyo yürürken de öyle bi ses çıkartıyor) fotolarını bloga koyamıyorum.
Topuklu papuç şu an benim çin tarih oldu!
Üstüme giydiğim birbirinden saçma yazlıkları hiç saymıyorum bile çünkü yağmur&güneş arası sıkıştım artık düzgün giyinmek diye bir yetim yok.
Fakat bunlar hala umrumda değil!
Sabah yataktan kalkarken geçirecğim o gün umrumda değil bezginim ne de olsa..
Sıcaktan bayıldığım için haftasonları uyanma saatlerini 12-13 yaptım...
Zaten çağırılacağım hiçbir yere gidecek durumda değilim yüzümde makyaj, üstümde kuru kıyafet kalmıyor ayrıca fena halde tembelim..
Hergün olmayacak hayaller kuruyorum, bizim patron sabah işe girişi 10'a akşam çıkışı 5'e çekse, Temmuz geçti o zaman Ağustos'u 3 hafta tatil etse, işe dönüşümlü olarak gelsek bir gün ben bir gün Berrin, bir gün Ayla, tamam o zaman işten dönüşümlü olarak erken çıksak, işe dönüşümlü olarak geç gelsek böyle saçmalıkları düşünerek yatakta yaklaşık 20dk. dönüp duruyorum.
Gözlerim kapalı üstüme "bişi" giyip işe geliyorum ne ala!
Birde boğazım durmuyor böyle oturup terledikçe yiyesim geliyor & kilo veremediğime kanaaat getirip "o zaman neden yemiyorum" diye bir karar alıdm üstelik artık kolumu bile kaldırmıyorum!!
"Obezite ile Savaş" postaları yazmaya az kaldı.
Fakat hala umrumda değil saçımı bile artık sadece üniversitede sınav dönemleri yaptığım gibi topuz yapıyorum.
Artık tatil hayali de kurmuyorum çünkü ben tatile gittiğimde yaz bitmiş olucak yanık tenle beyaz giymek yada yanık tenle askılı için çok geç olacak.
Eylül gelsin Yoga'ya başlama planım var. Ruhum temizlensin ne bu herkesin kuyusunu kaziyim peşinde!
Bu arada artık sıkılmanın kitabını yazıyoduk dün gece kitap uzun iş şimdi video kaydı yapalım hızlı olsun dedik..
Biz çekerken yıkıldık gülemkten bu akşam üzerinde bir kere daha düşünüp artık spastikliğin bayrağını 30uma 11 gün kala çekeceğim.
He bu arada Cuma günü yüzük takıyorum-

2 yorum:

sine'mden dedi ki...

yazdın yazdın,sonunda "hı?" dedirttin ve gittin.ne yüzüğü yahu?

SED dedi ki...

Sine'mden,

yo yoeee yüzük takar bi halim var mı:))