21 Temmuz 2010 Çarşamba

Stadın önünde inecek var!

Eski manikürcüm Songül.. Hayatımda onun kadar güzel törpü yapan başka birini daha tanımadım.
"Küt di mi" derdi, "Küt" derdim.
Ve ne kadar güzel olduğunu elime bakan herkes söylerdi "Ne kadar düzgün tırnakların var".
Aslında yok, hiç olmadı da! Kendi haline bırak bak o sözleri yutarsın.
Songül, 5 yıllık exten ayrıldığımda beni öğretmen olan ağabeyi ile tanıştırmayı teklif etmişti.
Benim dünya umrumda değil, kendime yeni bir yaşam stili belirlemişim;
*Yalnız kişi güçlüdür, sen değil erkek sana bağlı olacak, orda yaşanan orda kalır, erkek sinek bile yaklaşmasın ben kızlarla müthiş eğleniyorum & ben istersem zaten hepsi benim!
Biriyle 5 yıl çıkıp ayrılmak diye birşey onun kitabında, mantığında, hafızasında, kodunda, hiçbir yerinde kayıtlı değildi.
İlk kimle çıkarsan onla evlenirsin kayıtlı onda..
Neyse Songül'ün ciddi olduğunu anladığım gün kendime başka manükürcü bulmak zorunda kaldım...
Hiç başka insanların "kahkahasını" özlenir mi?
Çünkü hatun öyle bir gülüyor ki, özeniyor "Aiiii bende yapabilir miyim acaba?" diye taklit etmeye uğraşıyorsun.

Tuhaf birşey , ona has bişeyi özlemek!
Cazibe buna deniyormuş yeni öğrendim. Sadece onda bulunan özellikler cazibeymiş.
Mesela Lis'i görmediğim zaman onunla uzun uzun konuşmayı özlüyorum.
Geveze bir kamyon dolusu insan tanıyorumdur ama Lis çok konuşsa bile dinlemesi çok eğlenceli.
Sosyetiği görmediğim zamanlar bazen yaşam enerjimin azaldığını düşünüyorum. Bazen onla geçirdiğim 1 saat dünya etrafında tur atmak gibi..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ya çok üzülerek söylüyorum ama bu erkeler gerçekten küçük düşünüyor.
Bakınız ne kadar kibarım!
Küçük beyinli demedim- küçük düşünüyor dedim:)
Haftasonu balayından gelecek yeni evli arkadaşlarından "damat" olanıyla balayının hemen ertesi günü için "Erkek erkeeee" programı yapmışlar.
Nası ya?
"E gelin (yani yeni evlenen kadın!) yoktur diye..."
Bundan sonrası tamamen kendi iç sesimle aramda gelişen diyalogtur;
o nası olucak
bak hala evlendiklerini anlayamadılar
adam hala gelini balayı dönüşünde annesine gidicek falan sanıyo yada hemen balayından geldiği gün işe gidicek sanıyo
yada hala kızın artık gelin yani evli kimse olduğunu anlayamadı onları da balayında değil 2 sevgili tatile gittiler sanıyo.

Tabi bu beyin fırtınası içinde dayanamadım sordum!
"Peki o program nerde olucak?"
"Burda yada onların evinde"
"Heeeee" dedim "dışarı da çıkmıosunuz??!?!?!!!"
"Cık"
....
"Kızın yeni evi sizi doldurucak içine o daha poposunu sürmemiş koltuklarına, daha evini bilememiş siz sıçın içine kabul edecek sizi çok ilginç!" demedim bunları tabi sadece düşündüm.

Bazen gerçekten kal geliyor adam sana, bunlar çok mu ince hat, detay mı nedir?
Evlenince artık o evin ortak ev olmasının kabul edilemezliği neden?!!!
Oysa kirli donlarınız artık aynı makinede yıkanacak!!!
Kız gelir, kız gider, yahu uyan ya uyan "kız" artık gitmez! Anasına mı gidicek evli kız, hemen işe mi gidicek, iş kolik mi bu, kariyer delisiydi de neden evlendi!!!
İçimde birikmiş ama çemkirmiyorum anladım ki küçük düşünebiliyorlar sadece küçük.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ya bir erkek hikayesi daha anlatıcam yoksa içimde kalır..
Bir iş arkadaşım, evli. married facebookcası, in a relationship yada, imzayı basmış ama aklı nerdeymiş!
Eşini seçerek, severek, isteyerek kısaca karısı komple kendi tercihi!
Seviyo da belli yani, aşık bile olabilir!!! şaşırtıcı görünse bile!
Çünkü evliliklerde genelde aşık çift olarak sadece 50 yılı birlikte devirmiş hala boşanmamış ananeler&dedeler sayılır ya!
Bir sor bakiyim ananeme alacağın cevabın neresinden aşk çıkartacaksın.. neyse..
2 lafından biri o, her planını ona göre yapıyo, bir şekil o hayatı..
Fakat gece çıkıp azıtıp, tozutmakta içi kalmış.
Mesela içip içip kafası güzel olmuş kızlar onun omzuna yaslandığında karısı kızıyormuş.
Hazır değil misiniz arkadaşım anlamıyorum!
O zaman karında içen adamlara yaslangaç olabilir, di mi ben böyle anlıyorum.
Ama olamaz!-
Ben anladım bizim erkeklerden adam olmaz, onlardan koca da olmaz, baba da olmaz, bunlar ancak çalışır o parayı da karılarla yer!- en Rusundan.
Yaşlanınca da karta kaçıp bir başlarına otururlar.-en Ukraynalısından da bi alternatif.

Hiç yaşlanmamak gerek, hiç kilo almamak, hiç umursamamak, tek derdin gülüp eğlenmek, alışveriş yapmak, yaşamak olmalı yoksa bunlarla gidebileceğin en uzak mesafe KAdıköy'ü geçmez. Zaten stadın önünde inecektir!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlarla gidebileceğin en uzak mesafe KAdıköy'ü geçmez. Zaten stadın önünde inecektir!


çoh biyendim bibik:)

SED dedi ki...

Lis,

bibik..
ne yaptın sen yaaa:))

zeya dedi ki...

zaten stadın önünde inecektir :):)

çook sevdim bunu :):):)

Tanya's dedi ki...

MUhahaha..gelin kızın poposunu sürmediği koltuklara bizimkiler donarıyla yayılacak mıııı?

asmabahce dedi ki...

Ben de şimdi senden öğrendim ki sadece onda bulunan özellikler cazibeymiş:)) aaaiiiyyyy bizimkiler neler acaba sed? neyimizi özlerler??

Adsız dedi ki...

''Hiç yaşlanmamak gerek, hiç kilo almamak, hiç umursamamak, tek derdin gülüp eğlenmek, alışveriş yapmak, yaşamak olmalı yoksa bunlarla gidebileceğin en uzak mesafe KAdıköy'ü geçmez. Zaten stadın önünde inecektir! ''

bayıldım buna!!
bu tip ''derin'' ve ''birikim'' sahibi insanlardan öğreneceğimiz çoookk şey var...heeeppp.. çookk... yaşaa...

:pppp