2 Temmuz 2010 Cuma

Şehrli, Çağdaş & Paronayak!

Kendimi anlatıyordum 3 kelime ile..

Psikopata bağladığım zamanlar kendimi sürekli diş frıçalarken buluyorum.
Depresyona girdiğimde kuaför kalfasıyla kanka muhabbetinde, saçıma maşa yapılırken..
Üzüntüden Filiz Akın'a dönüştüğümde 48 kilo..
Akşam eve dönerken bagajdan 30 ayrı alışveriş paketi çıkarırken şehirli..
Boşanan arkadaşlarıma "Kızım aptal olma kendine bir ev al" derken çağdaş..
Sevgilim hakkında olmadık kurgular yapıp üzerine saldırırken paronayak..
Sayfiyede akşam olup, yazlık beyazları giyince mutlu..

Fakat birkaç zamandır über düber şişman!!!
Çözemiyorum aklımı kaçırmak üzereyim.. O kadar yürüdük, kopuk gibi su içiyorum, aklımdan geçen pastaları falan da yemiyorum!
O manyak baskül beni görünce daha üzerine çıkmadan son 5 aydır gördüğüm aynı sayıyı gösteriyor.
Yahu ben hayatımın birgünü bile bir Eda Taşpınar raşitikliğini göremicek miyim bu popolu bünyede!
Tamam abarttım ama insan biraz zayıf olur, ince olur, narin olur.. olur anasını satiyim nolur!

Yok ama bizim sülale de yok. Bütün sülalenin kadınları vazo gibi. Beller ince aşağısı Allah'a emanet. Tabi küp gibi olmaktan iyidir. Üstünde bir küp altında 2 kürdan!

Bugün ya pms etkisiyle ya hakikaten paronayaya bağlandığımdan kendime kilo vermek için 2 yıl verdim. Eğer hala zayfılamıyorsam olucaklardan ben sorumlu değilim. Madem kilo vermiyorum o zaman istediklerimi yeseydim doktor!
Bu arada "beni beyenen böyle beyensin" var ya, tam bir şişman atasözü! İnsan ayna karşısında veya bir elbiseye giremediğinde kendini böyle teselli ediyorsa net olarak kilo almıştır!

10 yorum:

sine'mden dedi ki...

net olarak kilo aldım ve net olarak ve-re-mi-yo-rum !!! son çare gardrop yenileme :)

asmabahce dedi ki...

yahu aynı ben kaç aydır 200 gram fazlam var evremedim gitti:))
valla hiç tatlı yemiyorum yürüyorum bilmem ne ,
ama hiç farketmiyor,
karar verdim bu gün salıcam ben de kendimi tatlıların kollarına, alejandroooooooo duy sesimiiiiii

Tanya's dedi ki...

Şimdi canım duyduğum kadarı il eyokluğumdan istifade o ofiste makarnalar..beyaz pirinçler yeniyormuş..ondan olabilir mi?

SED dedi ki...

Sine'mden:)
bak bunu düşünmedim dğeil ama tam da bunu yapmadan kendime 2 sene daha verdim:)

SED dedi ki...

asmabahce,
vaziyet aynı ister tut ister sal..
sadece çok salınca kiloların kucağında salıncak olmak var:)
hoffff herkes zayıff bi ben şişmanto:)

SED dedi ki...

Tati,

Evet duydukların gerçek:)
Makarnalar,pirinçler party yapıyoruz:)da sen gitmeden ben şişmeye başlamıştım o nesi:)

gel de bari hiç dğeilse pirinçleri engelle:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Bak,Seddd.:Evdeki tartı 20 kilo az gösteriyor,o yüzden çok mutluyum..
Bence üzerinde biraz tepin,sonra gördüğin rakamla hep mutlu oalcaksın hihihi.. :)))

SED dedi ki...

hayatımdaki Dler,

20 kilo muuu yok o zamanda "anne ben bulumik oldum" diye ağlarım bunun bi ortası 10 kilo hatta 7 kilo az gösterse:)) olur:)

sinem (adacim) dedi ki...

Hehe beni beyenen böyle beyensin:))

SED dedi ki...

Sinem,

Bi de beyenmeyen kucuk ogluna almasin var:)