27 Temmuz 2010 Salı

SanMIŞTIM!!

30uma yaklaşırken blogumda party yapacağım yada serzenişte olacağım sanmıştım.
Tam manasıyla yanılmışım..
Gerçekten doğumgünüm için biraz bile heyecanlansam mutlaka sırası gelmişken yapılmayan kaka gibi kaçıyor & kabıza dönüşüyor.
Önce bir heves hayatımda ilk defa planlı doğumgünü yapacağım, listeler, organizasyonlar..
Yaz gelini olamayacak bir bünyesin kızım uyan!
Carrie gibi aşık olduğu adamın evlenme teklifini 10 yıl bekledikten sonra düğünde ayak üstü bırakılacak tip!
Düz taban da değilim ama diyorum ya şans.
Fakat bu sefer başka bir heves vardı içimde ya bir an olsun inanmıştım 30 yaş partim olacağına saf mıyım?
Sonra kaçtı, gerçekten istemiyorum & bu maymun iştahlılığım şaşırtıyor beni..
Daha 2 hafta önce kafa ütülüyordum party de party!
Her yerleri telefonlarda on saat asker ettim, yok menu, yok fiyat, yok limitsiz..
Neydi, nedir değişen!
BEN!
Başkasının doğumgününde en çok ben eğlenirim mesela, düğünü olsun birinin, nişanı ondan süslü ben, ondan mutlu ben.
Bir nevi tatmin mi bu, biraz sapıkça değil mi?
İnsanların mutluluğundan mutlu oluyorum yani o kadar büyük bir açık var bende öyle mi?
Demek öyle kabul etmesem de, itiraf etmesem de, gerçek bu.
Bugün kendime daha da bir ilginç geldim. Daha da bir tuhaf.. İsimsiz birşey..
Daha dün istediklerimi bugün istemeyecek kadar güvenilmez miyim yoksa.
Hayır yaşımı da aldım kanımca nooluyo bir anlasam.
Teenager gibi nedir bu ruhumun iniş çıkışları..
Yok alışmadık popoda don durmazmış olayı da olabilir birden o kadar yüklenmemeliyim kendime.
Alışık mıyım ben bana özel partylere! YOOOO!
E o zaman?!
Pasta keserken kızaracak tipim be, nikah masasında evet derken bayılacak.
Oysa dışarıdan bakılınca çok kaynaşık duruyorum ilginç gerçekten bugünler de daha da bir ilginç.
He bu arada butik otel gibi evim olsun:) böyle banyosu yatak odası.. Mutfak da olsun ama soğan rendelemeyi göze alacak kadar da kışkırtıcı başka türlü rozalarımla olmuyor..
Haftasonuna kadar ruh halimi inceleme altına aldım bakalım daha ne tür değişimler gösterecek yoksa kendi rızamla laboratuvar deneylerine teslim olacağım.

4 yorum:

gn hanım dedi ki...

:) ne sendromu bu bilemedim. kızımmm madem o kadar plan yaptın ortalığın .... yani ağzım bzulcak eğlen çoş işte yaa. birde geçti mi geçmedi mi bilmiyorum ama hepin börtlek olsun

n. ışıl karagöz dedi ki...

delımısı...yap partını

SED dedi ki...

gn hanım,

plan değil süpriz oldu:)

eğlendik coştuk:)

tenk yu:)

SED dedi ki...

ışıl:)

oldu parti oldu:) çok güzel oldu:)