5 Temmuz 2010 Pazartesi

Saçlarım, ben & taş üstüne taştan bir alem..

Daha çok kitap okumak istediğm günlerdeyim yine...
Neredeyse hiç boş zamanımın olmadığı & artık tek bir Sed'in yetmediğinin duvarlarıma dayandığı bir vakit..
Bugün gerçekten çok hasta & bitkin olduğu için evde yatacak bir Sed,
aynı Sed için işte gelecek bir tane de lazım tabi,
sonra işe giden o Sed için akşam randevularına gidecek & bir tane de eve gidip dinelenecek bir Sed,
muhtemelen son evden çıktığında evi dağınık bırakmış bir Sed daha var o zaman onun da şimdi iş yorgunu Sed'i eve gelmeden evi toplaması gerekiyor,
arkadaşalrına vakit ayıracak bir Sed daha lazım, o bütün gün gezecek vakit, giyinme & para, yorgunluk gibi sıkıntıları olmaması gerekiyor,
bu demek oluyor ki bu ihtiyaçlar başka Sed'ler tarafından giderilecek..
Peki bu kadar Sed içinde ben ne olacağım?
Sanırım yine şu halimde olup "Vay be " diyerek karşılayacağım bir sürü şeyi..
Vay be onun yaptıklarını ben asla yapamam,
Vay be ben öyle biri olamam,
Vay be her dediğini yaptı,
Vay be yorulmadı,
Vay be.. vay be.. vay be...
"Suretlerini" yöneten biri olsam bile yine "Vay be"leri olanların yanında hep eksik kalacağım.
Çünkü beynim böyle çalışıyor..
Beynim dilimden önde çalışır mesela bazı kelimeler ağzımda kılık değiştirir, beynim vucudumdan da öndedir hep, onun hayatı bana fark atmakla geçer.
Daha çok öğrenirse hep benden daha fazlasını bekler; "Demek Kanarya Adaları'nın yerini öğrendin, o zaman git & bana göster, yenilik dünyamı genişlet!"
Acaba dışarıdan da bana "Vay be"ler var mı?
Hayır varsa direk refuse edeceğim.
Böyle bir olasılığa müsade etmem imkansız yaşadığım hayata ayak uydurabilmek için kaça bölmem gerek kendimi!?

Bugün saçlarım sorgusuz kötü, yüzüm birbirine geçmiş vaziyette.
Taş üstüne taş koyacak halim yok.
Bugün en büyük hayalim bu yaz period olmayacağım bir vakit, tatile gitmek.
Yazın en güzel günlerinden birinde geç kalınmış bakım yüzünden şort giyemiyor olmanın vardiği derin sıkıntı...
Aptalca alınmış bir kararla yaz gelmeden borçları bitirmeye yönelik bütçemin önceden hazırlanmamış olması..
Bugün saçlarım çok kötü cidden şekil almak bilmiyorlar, yüzüm özendiğim halde bana karşı direniyor bütün kremlere savaş açtı.
Taş üstüne taş koyacak halim yok.. oysa şarj edilmesi gereken bir fotoğraf makinası & hazır olunması gereken bir nikah töreni var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David