15 Temmuz 2010 Perşembe

Küçük Besleme


Dün temizlikçi "Ariziye" olarak ofisten çıktım. Biraz insan içine çıkayım, yürürüm falan dedim taktım ipodu vitrinlere bakıyorum.
O çamaşır suyu esansı burnumda..
Saç bir yerde...
İnsan hiç mi umursamaz, umursamıyorum.
Derken WaffleShop'u gördüm.
Yuh öküz derler bu sıcakta waffle mı yenir?
Ama ben kendimi teselli ediyorum "Ya bütün gün yoruldum bu da benim hakkım".
Kıza uzaktan bak vaziyetin ehemmiyetini anla!
Kesin beni görenler son 10 yıldır elime erkek eli değmediğini falan düşünmüştür.
Çünkü bu sıcakta o kılıkla yolda waffle yiyen bir tip ancak sevgiliden nasibini alalmamış bir tiptir.
Yanında seviglisi olan kızlar zaten waffle yemiyo, incecik bacaklar, saçlar fönlü, yanılmış bronz ten, gizli yaz makyajı, adamı kaptırmicam diye popo çizgisi dekolteli şortlar...
Olmuyor ama bende o performans şu an imkansız sadece uyumak istiyorum!
Neyse utanmadan elimdeki "Dev" Wafflelımla Billstore'a gittim.
Utandım giremedim içeri, kapının önünde ezik gibi yuttum waffleı üstüne 1 lt su içip girdim bakınıyorum.
Klima çalışıyo böyle serin bir an başım bile döndü yemin ederim.
Melissalara baktım. Sordum yalandan sanki alıcakmışım gibi "Aaaa indirime mi girdi ay süper şunun 38i var mı?".
Allahtan "Yok" dedi adam. Yine havalı konuşmalarla çıktım "Aaaa hay Allaaaaaa ay gelmez miğğğğ"
Gelmez tabi hıyar mısın? hamur kafa!
Neyse baktım Cadde 'de git gide sinirim bozuluyo, alışveirş yapamam, şişkoyum, ayrıca oburum, yorgunum, çok sıcak...
Sahile indim. Orda zayıflamak için elbet koşan, yürüyen bir kaç şişko vardır ben aralarında kaynarım!
Fakat içimdeki oburla başa çıkamıyorum ki!!! Mısır da mısır bir ses hatta komut ya karşı koyamadığım birşey!
Gözüm dönerek mısırcıyı buldum "Süt" dedim, kazanından işaret ederek böyle angut angut sesler çıkararak seçip yuttum onu da!
Hoh yanımdan koşmaktan terlemiş, atletleri bedenlerine yapışmış adamlar geçiyo, kadınlar yürüyo, bir de o son moda patenli kızlar!
Onlara fena gıcığım, o patenler mi bacağı daha ince uzun gösteriyo, hayır ayırıcam bacaklarından 2ye!
Bu arada surf okulunun yanından geçiyorum yine bir surf ekibi ortamı..
Kıyıya yakın surf dersi var, çıkmışlar boardlara, yelkeni çevirip duruyorlar...
Elimde mısır dili dışarıda köpek gibi yürüyeceğime 2dk. durup şurdan sanki sportif aktiviteden anlarmışım gibi bakıyor taklidi yaptım.
Sonra düşündüm ya o kadar belli ki hiçbir sporla aramın olmadığı.
Uzaktan bakanlar "Oha azgına bak surfçüleri kesiyo" der!
Der yani elinde olmadan der, öyle iğrenç bir tipim var ki!
Birde bunlardan tiksinerek yine de yapmak nesi..
Surf okulunun ordan uzadım tabi, mısır koçanım, Moldov gibi 2 çanta kolumda, poşetim de var.
Koşa koşa arabaya gittim.
Kendimi en iyi evde gizlerim.
Demek ondan insanlar küçükten anlayıp evlatlarını bodrumlara, tavan aralarına falan saklıyorlar.
Geleceği görmek öyle bişi olsa gerek.
Şimdi annem bilse ki ben böyle bir sefil tip olucam beni insan içine salar mı "Bu da benim kızım" diyerek.
Zaten o iğrenç kılığımla annemin yanına yakışmam ancak beslemesi sanırlar!
Eve gidince ibret olsun diye televizyonda makarna bacaklı kızların oynadığı dizileri izledim, yetmedi Devil Wears Prada'yı izledim.
Böyle günlerimde baş filmimdir kendisi!
O çirkin şeyi bile bişeye benzeten tek film, neden beni de birşeye benzetme potansiyeli olmasın!
Sonra uyumuş kalmışım malak gibi.
Aynı malak sabah 2ci bir iğrenç kreasyonla evden çıktı. Ya umursa biraz be kadın!
Yok içimde giyinesim yok, şık olasım yok, yokları saymakla bitiremem.
Ama anladım ki ben bu yazı böyle bitiririm.
Bu yaz giymeidğim topuklular evde ağlıyo, minileri saymıyorum lakin dobişko bacaklarımı nedir bu ibret olsun diye ağzına sokmak insanların, tatil desen komple yalan ben tatile giderken tatil yapmanın süresi geçmiş olacak.
O H&M bikinileri istedim arsızlıklıa acaba bir kere benle deniz yüzü, tatil yüzü görebilecekler mi?
Neyse ben gideyim de akşam saçımı "Küçük Besleme" modeli kestirip iyice imajımın içine edeyim de tam olsun!
Bunu da "Prensesin Düşüşü" olarak film yapıcam ey dozt!

2 yorum:

Merve dedi ki...

Sevgili SED,

Dun tombik kiz grubu olarak caddedeydik iki arkadas. Bilsek seni de aramiza alirdik. Bir diyetisyenle gorusme randevum vardi. İki aylik kisa bir program icin sadece 850 yaziyla sekisyüselli TL istedi. Bende verecek kilolarimi düsündügümde rejimimi kendim yapip artan para ile de ayakkabi almaya karar verdim. Bizi tesvik etmesi acisindan haftada 2-3 gun caddeye inip banka oturup zayif ve guzel kizlari kesmeye karar verdik. Onlar onumuzden gecerken o hafta diyet icin neler yapacagimizi konusacagiz. Eger basarili olursak bu fikri 850 TL ye pazarlayacagim :)

Tanya's dedi ki...

Sed,

Ahahahayt...yine tıkıldımççbşze gel dombo dombo gezeriz...hadi..hem ben bizi hjer daşm beğenecek bir yakışıklı imal ettim...hadi...bekliyoruz ada sahillerinde..