14 Temmuz 2010 Çarşamba

Bu DA mı OLacaktı?!


Bizim temizlikçi bile izne çıktı be!

Yıllık izni olan tam 15 günü peş peşe (bak baaaaaaaAAAk!!) kullanmak için sınırlarımızdan ayrıldı!

Köyüne fındığa falan gidecektir, memlekete akrabalarını görmeye falan filan.

Benim onu bile yapacak param yok!

Köyüm olsa gidemem o derece berbat durumlar..

Hey gidi hey beeee kim derdi ki koskocaaaaa SED hanım eline alacak viledayı, elleri zımpara kağıdına dönünceye kadar ovacak, cifleyecek ofisi!

Mini eteklerime, topuklarıma bakınca narin bişi, ocağına incir ağacı dikecek tipten görünsem de dellendiğim vakit o yeşil Rize çıkıyor içimden, İKİZDERE hey be hey!

Dellendim arkadaşım!

Yerler 1,5 hafta temizlenmeyince sokak olmuş, bokumuzla oynamamıza 1 var.

Aldım ne kadar temizlik malzemesi varsa, he bu arada söylene söylene çünkü temizlik malzemelerini 1000 dolara alıyorum temizlikçi bok etmiş hepsini!

Düşün ki bir insan viledayı 5e ayırabiliyor, o kovanın sapını nası kopardın ey Allahın oğlu, ya o kovanın kenarına takılan sıktırmaç zavazingosunu nası söktün, o münasip işlere de kullanabileneceğin viledanın sapı nerde!!!

3 tane vileda ucu aldırmışsın bana 3ü de çamur olmuş! Neden ya! neden neden neden!!!

Bu arada içime kaçan temizlik canavarı cifledi, çamaşır suladı her yeri & 2 milyon metrekara ofisimizin hala temizlenememiş.

Devletin cifi, çamaşır suyunu ulaştırımadığı yerleri varken nasıl olup da her Cuma akşamı gecenin köründe yalapşap bir temizlik yapıp haftalık 100 lira alınıyooo!!

Offff yine mahkemelik olucam ama dellendim bılog! Ellerim domestos kokuyo, genzim yandı, böğrüm çıktı o çişli yerlere döktüğüm çamaşır sularından. Ofise gelmediği günler yediğini içtiğini içinde tutan bir hobitmiz var daa..Bacadan kov pencereden girsin, o klozetin dili olsa "Beni öldürün" derdi.

Napiyim ofiste benim bir evim farelere, hamam böceklerine teslim bayrağı mı çekeyim!

Neyse çoğu gitti azı kaldı! Hadi kızım Sed sarıl viledana kuvvet!

annemin klasik lafıdır "Ay 5 su temizlik yaptım". O ne kadın derim her seferinde, bugün anladım 5 kova su değiştirdim!

Allahtan bugün patron falan yok yoksa gerçekten aklımı üşüttüğümü düşünürdü.

Üşütene değil üşüttürene bakıcaksın!

Çöpler taşmış kimsenin umurunda değil araya hala bir tuvalet kağıdı daha soksam kardır yolları ışıklı!

Hiç der misin o geçen hafta düğünde seken "jetgil" saçlı kız ben miyim!

O endamıyla salınan civan kimdi, kimdiiiii!

Allahım o endamın içinden manyak çıktı sen koru yarabbi..

Bir de çocum bana çelenk geldi. Düğünden çalınan biricik Blackberryimin yerini tutmaz ama özür dilemek için üstü yazılı sünnet çelengi geldi...

Annem demişti "Kızım sen zengin gösteriyosun" diye.

İzinle tatile giden ama parası olmadığından poposunun üstünde oturmak zorunda kalan & zengin görüntüsüyle de şirketinin malı mülkü Blackberrysini, alıklığından çaldıran zengin!

Anacım bunları duyunca kulakların uçuklamasın...

Tabi serbest bıraktım içimdeki çirkefi adamların üzerine, telefon hariç herşeyi alabilirdim..

Tek bu çelenk onu da Dr. Erol'dan sanıp kabul ettim yoksa çoktan geri gitmişti.

Fakat hala o zengin konuşmalarım ayrı komikti bak aklıma geldikçe "Beyefendi bana sizin üyeliğiniz lazım değil parası neyse verip üye de oluruz bana o telefon lazım bilmem anlatabildim mi?!"

Anlattın evet noooldu!

Bugün temizlik vaktinde bizim bilgisayarcı burdaydı:)

Elimde vileda sağa sola çemkiriyorum "Tuvaleti şimdi sildim 2 dk. kurusun öyle girin!"

Öğlen de mutfağı yeni sildiğimden yemeği tepsiye koydum :)))

Akşama beni görücüye gelicekler bizim bilgisayarcı ayarladı.

"Seni evlendiricem ben çok hamarat kızsın" dedi:)

Düğünüme beklerim artık ama temiz pak gelin elimde vileda ovalamiyim tabanlarınızı!

1 yorum:

Tanya's dedi ki...

Muhahahahaa..yıkıldım olm burda.

Ben seni çok seviyorum yahu...

Yarın gelimde sana izin parası ayarlayım ha?