11 Haziran 2010 Cuma

YAZ! Temizliği

Dün gece uyumadım!




"Kaç sezon oldu sizleri giymiyorum sevgili papiler artık birbirimizi azad edelim miğğğ?" diyerek fotoladım eski yazlık papileri..

Artık başka ayaklarda sekecekler:)

Ben papileri verecek kimse bulamadığımdan üç para beş kuruş bile olsa müşterisini aramayı tercih ediyorum.

Beyoğlu'nda bir dolu 2. el dükkanı var ama ayakabıları toplayıp gidemedim ki bir türlü onun için şimdilik klasik yöntemlere devam.

Kaç gün sonra bugün mutluyum sadece havadan! Güneş çıktı herşey düzeldi..

Evet bunlatıcı sıcak ama kafamı ancak aydınlıkta toplayabiliyorum, o enerjik&dinamik halimi de seviyorum.

Zaten yazlık kokusunu seviyorum.

Az evvel çay içerken geldi burnuma... Yazlık bluzler, deniz kenarında bir kuple sohbet, dalga sesinde uyumak, denizde cossslamak...

Güneş denilince başka birşey düşünemiyorum. Oh iyi geldi ıslak saçla dışarı çıkmak gibi tuhaf bir mutluluk.

Haftasonuna hazırım:)) yaza daha çok hazır!:O

2 yorum:

kahvegibi dedi ki...

Nerede satılacak o papiler? Bana olmaz biliyorum ama :)

Bu arada, ben de satmaya başladım alıp da kullanmadıklarımı. kocaman bir eşya dağı var evde eritmek istiyorum kendisini.

bak burda: indirimegel.blogspot.com

neslihan dedi ki...

sedddd ayakkabılarına hastayımki ben seninnnn noluurr 36,5-37 giyiyo ol ve bama mail at ben aliyim olcakları nolurr:)))