21 Haziran 2010 Pazartesi

LeHayim!

Cuma'dan başladı serüven..

Şebo&mi mayself atladık ada vapuruna, elimizde sepetler:), migros alışverişleri tam piknikçi modunda..


İndik Tanya'da bizi bekliyor, Göztepe Dükü'de salıncağında karşıladı bizi:)


Derken Lis'i beklemeye başladık. Kabataş'tan gelsin diye..


Ekip tamamlanınca yemekleri yedik sohbet ettik saati gece yarısı ettik Ersin Hocam geldi!


Bize biberli votka içirdi herkes bir kakraşık kıpırdaşık uyuduk:)


Sabah Şebo bizi uyandırdı tam bir guguklu saat!


Her saatbaşı & buçuklarda saati söyleyerek bizi uyandırdı:)


Biz de Lis'le ona sabah 08.30'da hoptek söyleyerek intikam aldık!


Kahvaltı, küçük Lord'un ada gezisi derken anakaraya dönüş yaptık.


Benim bütün telaşım aylardır randevu alıp bir türlü gidemediğim biricik manikürcüme yetişmekti.


"Emekli olma sen tamam mı hiç olma" diyerek ajitasyon yaptım ama evlenince iş bırakıcakmış :/


Cumartesi kendimi bir oraya bir buraya atarak uykusuzluktan vızır vızır vızıldayarak akşamı ettim!


Sonra Kızıl Sonya aradı "Gelsene kabaklı börek yiyelim" dedi ben kendimi sokakta buldum:)


Kızıl'la oturduk balkonda böreeee keyfi yaptık ama dopçik gibi böreeelerin hepsini yiyince hadi kalkıp bir haraket edelim dedik:)


Lis&Brigit'i de alıp vardık Divan'a.. Yorgundum ama hala gülüşmeye mecalim vardı:)


Cumartesi gecesi de bütün derdim Pazar günü kuaföre gidip saçımı yaptırmaktı:)


Derken Pazar sabahı yine karga boku ssatinde kalkıp duş alıp kuaföre gittim.



2 günlük o telaşım neydi?





Aslında o telaş bayadır vardı bende.. Yukarıda adı geçen herkesin kafasını ütüledim "Ne giycemmm" diye. Sanki ben evleniyorum anasını satiyim. Zaten yine yukarıda adı geçenlerle benim bu obsesiflikle evlenmemin imkansız olduğunu konuştuk. Ben evlenirken Lis Amerika'da olacakmış böylece paçasını kurtarabileceğini on binlerce gelinlik fotoğrafına, yüzlerce gelinlikçi randevusuna, bin kere karar dğeiştirmeme & ta ki içime sinene kadar gelinlik arayıp sürekli nikahı erteleyeceğime tahammül etmek zorunda kalmicakmış. Ama beni tanımayan biri ancak bu lafları eder çünkü ben taktım mı Amerika'ya da gider orda da onu taciz eder & dediğimi yaptırırım. Umarım Lis&ben Allah'ın iyi kullarıyızıdır da benim karar vermem hızlı olur:)



Neyse sonunda saçım yapılıp, kıyafetimi giyip & makyajımı yapıp kendimi arabaya kondurduğumda hayatımda ilk defa çok saatli haraket ettiğimi fark ettim. Zaten kaçırılacak seremoni değil hayatımda ilk defa sinegog düğünü göreceğim! Üstelik üniversite kankalarımdan biri! Bas gaza Sed bas gaza kim tutar seni bas gaza..



Oysa dedemi "Bak dedeciğim bugün babalar günü bu üsütüm başım hepsi senin için" diyerek kandırma planım vardı ama vakit kalmadı anacımm!


Sabah erkenden gözümden uykular akarak kalkmış olsam bile saat 16.00 seremonisine 15.30 da yetişme derdim vardı..

"Evlenecek çiftlerin birbiri için yaratılmış olduklarına inanılır" duası, sonra tebrik kuyruğu & nikah sonrası House Cafe & Limonata eşliğinde House Burger!




En güzel yanı orda geçen 3 saat boyu zarzar konuşmaktı!

Sonra düğün partisi için Zoe'ye gidildi.

Bütün gece tepinildi, içildi, poz verildi, gülündü, tebrik edildi..


Ben azınlıkların eğlence kültürüne bayılıyorum! Her yaş eğleniyor:) Hepsi sosyal:)


Hep bir ağızdan şarkı söylendi & dans edildi...


Normal şartlarda düğünlerde gerilirim ben, aylarca da hazırlansam, yıllarca da hazırlansam o ortam bozar beni ama böyle parti, eğlence odaklı düğünler.. düğün gibi değil işte arkadaşlarınla bir arada kuduralım, coşalım ortamlar, rahat ediyorum:)



















































Parti'de biz de kadeh kaldırdık "LeHayim" , "HAYATA"! & bir ömür mutluluğa..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Lis'i sevdim.
Sizinle adada olmayı sevdim.
Tanya'yı Göztepe dükünü...
Senin düğün için arayışlarını,koşuşturmanı,enerjini.
Hop hop dansınızı..
Sabah güneşini
Ballı biberli votkayı
Herşeyi sevdim.
Sevgi böcüğü bir dost

SED dedi ki...

:)
aiii o votka neydi yauuu
benim düğün telaşım :) & onu sevmek:) sabırlı bir dost:)

Tanya's dedi ki...

Bir dostun hastasıyım..Kızıl kıskanmadı mı bu durumu?

Yine gelsenize..Göztepe dükü bekliyor sabah gezilerini...