24 Haziran 2010 Perşembe

BB'den

Dün değil evvelsi gün kiraz&üzüm aldım. Boooeeeek!

Tat yok görüntü var.Haftasonu vakit bulursam onlardan jöle yapıcam.
Olmadı meyve suyu..
Aslında canım bu sıra en çok "pançolu tavuk" istiyor.
1 paket baharatlı panço2 yemek kaşığı krem peynir1 küçük kutu krema2 yemek kaşığı zeytinyağı2 adet tavuk göğsüHazırlanma ŞekliBir kapta krema ve krem peyniri karıştırılır, bu karışım borcama altına konur. Tavuklar kuşbaşı olarak kesilip borcamdaki karışımın üstüne konur. Karışımın yarısıda tavukların üzerine dökülür. Pançolar küçük küçük kırılarak karışımın üstünü kaplayacak şekilde yerleştirilir, üzerine zeytinyağı gezdirilir. 180 derecelik fırında yaklaşık 35 -40 dakika pişirilir (pançolar kızarıncaya kadar).



2-3 ADET TAVUK GÖĞSÜ(HAZIR PAKETLERDE OLABİLİR) - 1 ORTA BOY PAKET PEYNİRLİ PANÇO - 2 YUMURTA - TUZ
Yapılışı:
TAVUKLARI UZUNLAMASINA 1 CM GENİŞLİĞİNDE KESİYORUZ. PANÇOYU PAKETİNİN İÇİNDE İYİCE UFAK PARÇALAR HALİNE GETİRİNE KADAR EZİYORUZ. KESTİĞİMİZ TAVUKLARIN ÜSTÜNE UFALANMIŞ PANÇOYU, YUMURTAYI VE TUZU İLAVE EDİP, BÜTÜN MALZEMELERİN İYİCE BİRBİRİNE BULANMASINI SAĞLIYORUZ. TAVAYA KOYDUĞUMUZ YAĞI İYİCE KIZDIRDIKTAN SONRA TAVUKLARI BİRER BİRER KIZARTIYORUZ.
Dün küçük kuzen Siso'yla Kadıköy'de dükkan gezdik. Tek bir muşamba poşet aldım Gargamel'den..

tık

Fakat ne çeşit bir aptalsam hala bu yaşımda (30'a 1 kala!!) kendime ait birşeyleri etrafta unutabiliyorum! BBmi de dün aynen bu aptallığımla unuttum!

Çünkü kafam bin yerde. Yolda yürürken popoma parmak atsalar "Aii bana noooldu" diye bayılırım diye korkmaya başladım.

Oysa tam bi eli maşalıydım ben. Topuklu terlikle adam kovalamışlığım vardır benim. Hayır bunu gururla söylemiyorum. Aslında "çıt kırıldım" bir kız olmak yada "prenses" olmak için asla yapılmayacak haraketler bunlar. Ama amele çok olunca kişisel geliştirilmiş bir savunma hali bu.. Şu sıralar dalgınlığın öyle bir kitabını yazdım ki içime korkak kaçacak kendimi savunmaktan da aciz kalacağım şüpheleri sardı içimi.

Gerçekten erkeklere birşey olmuyor. Beyni de, vucudu da yıpranan kadın . İşten, aşktan, evden, çocuktan, bakımlı & süslü olmaktan tan, dan... Kadının doğası ya bu her muhabbette ortaya atılır ya peki "Bihter" ne abi ben kadınsam! O hangi doğadan avatar mı o!?

Hay nedir anlamadım, bütün gün ayna karşısında elinde maşa, fesatlık peşinde sabah akşam, artık kadın sıkıntıdan aşık oldu intahar edicek. Oysa sen Amerikalarda oku, meşgul et o sıraları belki başkası daha çok hak ediyor. Paralar saçılsın senin için...Zaten bunlarda senin zengin koca bulmak için etiketlerin olsun. Bütün gün bakım, süs, püs, hizmetçiye çemkir, bakıcıya böğür bir hayat. Peki Bihter kadınsa Nihal ne!

Bilmiyorum ya BByi mağzada unutmak gerçekten aklımı çok bulandırdı. Doğa kanunlarına da kılım zaten! Temmuz'a geldik utanmasa kar yağcak. Düğünlerin yağmura tutulmasından korkuyorum, kuaföre & elbiseye verilen paracıkların ziyan olmasından... Bir de yazın doya doya yazlık giyememekten hiç hoşlanmıyorum o ne ya yazın Jelly Welly giyorum ayağımda!

He bir de rüyamda annem, ananem, ben, bir de kucağımızda kapkara bir oğlan çocuğu bizim değil ama hava alanında Pekin uçağına yetişmeye çalışıyorduk. Hadi annemle ben alışveriş canavarı olucaz diyelim ananemle o çocuk ne yapıyo Pekin'de...

BB'den mi hepsi?

Kafası karışık bir bılok!

Hiç yorum yok: