26 Mayıs 2010 Çarşamba

Sonuç#

Ayakabı!! krizi;
Steve Madden yurtdışı ile bize gelen ürünler farklı sanırım aradığım şeyleri bulamadım!

Bu modeli şiddetle arıyorum!




Aldo aynı repliği tekrarlıyorum tıpkı onların aynı ayakabıyı tekrarlamaları gibi!
Yok bu ayakabı yok ağlicam!






Boyner bulamadım ben bişi:(

Shoetek bir tane saten gladyatör ayırttım ama almaya gidemedim:( beni tanırlar mı görseler.. burdan çok özür dilerim:))

Nine West çeşit çok, model çok ama benim bütçeyi kastı.. Enzolar harika Boutique 9 yıkılıyo öyle diyim:)
En son çare Zara !! Modeller çok güzel Clogs'lar patlamış olsa bile, ten rengi & bütün tabiat renkleri hit olsa bile ben modellere diyecek kelime bulamadım:)


Kendimi pastel pembelerde kaybettiğimi söyleyebilirim:)))



Rengin & modelin ne olduğu anlaşılmıyor çünkü Zara Cabin'de çekildi üstelik cep telefonuyla:O

Zara'da gidip görün anacım:)) Ben yeşil elbise üstümde ayağımda bu papuçlar & daha sürüyle papuç giyip çıkartırken görevli kızlar az kaldı bayılıyorlardı.

Sonra aynı işlemleri pembe elbisemle de yapınca bayıldılar:)

Çok şık ayakkabılar denedim ama bu pembeleri aldım:)) Hala 30 gün iade hakkım var:P Sarı bulursam gözümü bile kırpmam baştan anlaşalım beybi:)

Sanırım bir vakit bulup her 2 elbiseyle giyip bir de o fotoları yoruma açacağım.

Evlenene değil valla düğüne gidene zor bir hayat yaşıyorum nası anlatsam:))) Evde mat mor ayakabı varmış yahu!:))

6 yorum:

sine'mden dedi ki...

zor zor senin işinde zor yahu:) giy,çıkar,al,yenisini bul falan,çekilir dert değil doğrusu :)))

SED dedi ki...

Sine'mden,

ay hiç sorma elim ayağım birbirne dolandı:):)
çekilir dert değil dedin ne doğru dedin:):)
hahahahah:) ay kopmadan edemedim en kötü derdimiz bu olsun di mi:)

asmabahce dedi ki...

pembeye mora bayıldım:)deli kadın sendromu ne giyeceğini bilemem hatta ne alacağını bilememe:))

SED dedi ki...

asmabahce'm,

evet aklımı kaçırdım gerçekten bana noluyosa:)))giy elpiseni çık di mi:)) sanki bana bakıcak herkes:)))

pembe morda tükendim aynen:)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ama ben o mora bayıldım.... :)))

SED dedi ki...

Sevgili "d"ler,

mor:))) bu yaz favorim:)

tenk yu:)