13 Mayıs 2010 Perşembe

My Heart Made of Stone?!

O yüzünde çıkan besili boynuz kıvamındaki sivilceler "ŞİTRES"ten canım!!!!
Cildim ömrümün en kötü devresini geçiriyor diye dert yanmıştım dün o hızla da dermatologun kapısını çalmıştım.
Şöyle ki; Roza olmuşum!!! Kılcal damarlarım çok hassas olduğu için genişliyor & yüzüm kızarıyor. Acı herşey yasak,
Baharat kat'iyen yasak,
Sıcak yemek-içmek no no never,
Buhar & sıcak banyo yok yok,
Kızartmalar, fast food yok,
Güneş ışığı keine,
Kozmetik nunca!
6 ila 9 ay arası yasaklıyım!!!
Ben normal de diet yapamam, diet lafı geçsin gözümün önünden göbek atan doritoslar, takla atan hamburgerler, tepesinden aşağı ketçap sıkarak dans eden patates kızartmaları geçer! Şimdi geçse bile Roza var.
Yüzümde gülle açtı anlaşılacağı üzere.
Bu arada o anlamsız ergen sivilcelerimin abur cuburdan olduğunu sanıyordum. Hayır! Sivilce strestenmiş. O kadar kötü kalpli biriyim ki beni üzen herşeyin şu an olduğu yerde sivilceye dönüşmesini istiyorum!
Şu aşağıda gördüğünüz resim yaklaşık 200TL civarı laf aramızda sigorta karşılamış hali! Ben de sizi öperim:))
Artık peynir yanaklarımı hafif bir allıkla renklendiremeyeceğim. Ne de olsa allık bana, ben allığa haram tam 6 ay!
Doktor süzgün gözlerime bakarak "Gördüğüm kadarıyla pek makyaj yapmıyorsunuz" dedi. "Yapmak istiyorum" dedim. "O zaman göz makyajı yapınız" dedi. Sevindim ya bu lafa ayaklarım yerden kesildi. Yasakla tanışmak hiçbirinize naship olmasın evladım!
Tabi doktorda işim uzadı 10 bin tane ilacı alömak için bir eczaneye girdim. Kapıdan girdim üstümde geçen sene internetten aldığım fakat gıcık olduğum & ilk defa dün giydiğim bir elbise vardı Japon style! Neyse kapıdan girdim eczanenin sahibi elbiseme bayıldı!!!:O

Nerden aldınız şu bu.. Ben de ay buna gıcık oluyorum ben, geçen sene aldım kılım, ilk defa giydim zar zar anlatıyorum. Kadın bayıldım buna dedi:O ben de engin sonsuz uçsuz bir şok hali... Japon style elbisemi kendisine verdim. Yanımda Kadıköy'den yeni aldığım bluz vardı:) "Bütün gün motor tepesindeydim yalnız bunu bir yıkamanız gerekecek" diyerek arkadaş olduk. O da bana detox hediye etti:) Arınmaya ihtiyacım olduğunu gördü sanırsam!

Neyse aldım ilaçları, getirdim "Doktor " dedim " aklımda tutamadım yazıver" dedim. Yazdı çizdi nur topu gibi bir poşet ilacım oldu..

Tabi benim bünye de böyle hareketler hemen "psikolojisi bozuk kadın düğmesi"ne basıyor & alış-verişte buluyorum kendimi.. Kadıköy'de düğmeme basılıyken 5TL'den HEllo Kitty çantası aldım.
Sonra benim için bir ritüel haline gelen 1TL'ye alma alışkanlığım, şu kaşı gözü oynayan çinişi aynayı aldım. Eskiden cikletten çıkardı:)

Kadıköy'de tonla kolye gördüm evdekileri birbirine karıştırmaya karar verdim. Tek tek duruyolar takmıyorum belki birleştirirsem takarım?

Yaz geldiğinde sandalet & şort giyememek:( Motora binemek... Arabamı özledim.

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Allahım ya..bir lira manyağı...

Roza ne güzel bir hastalık ismi..içimde polyanna var...muhahaha

bende motora binmek istiyorum..akü yok...

Bide sinirlerini aldıralım mı?

asmabahce dedi ki...

rejim yapamıyorum ne demek her allaan günü hamburger yiyesim geliyor rejime başlayınca, milyonculara da bayılırım:))