29 Mayıs 2010 Cumartesi

Kendine Özenmek


Son birkaç yıldır kendime yaptıklarımın bedelini ödüyorum..
Cildim kendinden geçti, kilo aldım 30 yaşına girerken tek özendiğim şey şundan 4 sene önce ki şu halim..
Normal şartlarda bloga fotoğrafımı koymam ama bu sefer ki sadece kendimi onore etmek için.
Geçmiş için yapılacak çok fazla şey yok. Geçti bitti.
Peki ya bundan sonrası?
Belki ben bugün burada restart yapacağım.
Umursamaz olacağım ki eskiden öyleymişim meğerse dönüp resimlere bakınca gözlerimdeki ışıltı, yüzümdeki ışıltı, gülüşüm hepsi başka sanki..
Test yapmak için Lis'i kullanıyorum o ya çok sevgiden ya da gerçekten dürüstçe henüz anlamış değilim bana sürekli bir şeyin değişmediğini söylüyor.
Her akşam yürüyüşlerimizde bana "bugün yüzün daha iyi", " bugün dünden kötü ama", "bugün lekelerin yok gibi", "bugün yine sivilce çıkmış" gibi cümleler kuruyor.
Bu işi en yakından onun takip ettiğini söyleyebilirim.
Uzun lafın kısası zaman için yapılacak birşey yoksa an için yapılacak birşey mutlaka vardır.
Bugün "Sed" olana kadar, birilerinin sevdiği, birilerinin hiç haz etmediği "BEN" olana kadar iyi kötü yaşadığım herşey benim.
Evet bir bedel ödüyorsam yine kendime yaptıklarımın bedeli aslında bu kadarla atlatabileceksem çok şanslıyım.
Bugün soğan rendelerken bile yanan cildimden hala ders alamıyorsam bu evrenin değil benim hatam.
Geçmişe dönük pişmanlıklardan hiç hoşlanmam fakat bugün aynaya bakarken biraz pişmanım yalan söyleyemeyeceğim.
Geçen gün Sosyetik'le konuşurken bana uzundur görüşmediğim bir arkadaşımızı sordu. Sonra şöyle dedi "Aaa doğru mutsuz insanlarla görüşmeyecektin hatırladım".
Evet böyle bir karar aldım ben bu yılın başıydı hala geçerli bu kararım dinlemiyorum, duymuyorum & görmüyorum.
Kendi mutsuzken beni mutlu edecek kimseyi tanımıyorum & bunu da lütfen yapmaya sadece kendimi korumak adına karşıyım.
Annem hep "hatır için çiğ tavuk yenir" der.
"Yenirdi" eskiden ben kafamı bunca şişirmemişken..
Şimdi hatır edilme sırasının bende olduğunu biliyorum..

Kendine özenmek insanı en çok bu yaralıyor:(

14 yorum:

asmabahce dedi ki...

SED: Artık kendine eziyet etmekten vazgeç lütfen, lütfeennnn. Noolmuş benim de cildim geçen seneye göre berbat, ama napalım hallolur, zaten taktıkça daha da kötüleşiyo:)
Ama mutsuzları hayatından çıkarma kararına bayıldım, çünkü onlar sadece kendilerini düşünürler, ilgi çekmeye çalışırlar, gerçek mutsuz arkadaşını üzmemek için çaktırmamaya çalışır.

sine'mden dedi ki...

çok sevdim bunu ben :)
kendine özenmek,benim de bu ara yaptığım şeylerden biri...ama zaman insan istesede istemese de değişiklikler yapıyor sende.Dediğin gibi geri dönemeyeceğimize göre "an" için hala geç sayılmaz.RESTART !

zeya dedi ki...

şu mutsuz insanlarla ilişki kesme olayını çok sevdim. Çok doğru :):)
kendi kendine özenme olayına da koptum süpersin sen.
Takma şu cildini bi rahat bırak gör geçecek :):)

SED dedi ki...

Asmabahçem,

beni kandırmaaaa, yemem bu benim cildim de kötü numaralarını:)
aiiii herkes destek olmaya çalışıyo.
mutsuzluk bulaşıcıdır da ondan.
arkadaşını üzmemek kendini üzmemekten geçer ama ben şu sıra beceriksizim o konuda:)

SED dedi ki...

sine'mden,

bana REstart şart oldu neresinden başlarsam artık.
Restart reload regeneration hepsi olur bana:)

SED dedi ki...

zeyaaaaaa,

takmama alışkanlığı lazım bana adam sende demeyi hadi canım sepeti koluna demeyi öğrenme lazım bana:)

Adsız dedi ki...

Ben de bu yıl kilo aldım ama bu da bir dönem,bu ara böyleyim,ne olacak ki deyip geçiyorum.Sürekli zayıf ve güzel olma çabasından sıkıldım.Belki bu yıl başka önceliklerim,başka sıkıntılarım olduğu içindir.Ama asıl ben bu değilim,bunun geçici bir durum olduğuna inanıyorum.
Mutsuz insanlardan ve sürekli şikayet halinde olanlardan kaçınmak en doğrusu.Herkesin kendine göre sıkıntısı var,kimse kimsenin derdini yüklenmek zorunda değil.Sevgiler-Sibel

Tanya's dedi ki...

Hep mutlu ol sen..hep gül..deli Sed..

AtolyeKedi dedi ki...

Aaaah aaah bende bende, aynalara küstüm desem yalan değil.

SED dedi ki...

Sevgili Sibel,

Evet dönem dönem başına böyle şeyler gelebiliyor.. işin özü "takmamak" benim ypaımda yok :) illa takıyorum ben bile baş edemiyorum:) uykumda bile takıyorum! oysa gevşemeyi öğrensem..
Sevgiler:)

SED dedi ki...

Tanya:)
hep olsam:)

SED dedi ki...

Atölekedi:)

Bu yıla özgü bişi mi bu anlamadım:)

ama bak tek değilmişiz:)

Chilek dedi ki...

Bu duyguları çok iyi anlıyorum, haklısın en çok kendine özenmek yoruyor insanı:(

SED dedi ki...

Chilek,

evet hiç geçilmeyecek rakip gibi kendine özen dur..