17 Mayıs 2010 Pazartesi

Gençlik Anıları vol.#70868379402748049692524797

Çok mu gezen bilir, çok mu okuyan?
Çok gezen bilir kardeşim. Çok insan tanıyan o çok tanıdıklarıyla oturup kalkan he bir de hep kendinden aklı üstün bir akıl vereni olan. Onu ayrıca anlatacağım.
Cuma günü cinlerim yine tepemde bu devre inmek bilmiyorlar, nedense? Cep telefonum henüz alışamadığım sesiyle çaldı & tabi ki bilmediğim bir numara ekranda ben bakıyorum o çalıyor. Telefon tamirden geldiğinden beri aynı tedirgin sesle açıyorum "Al o..."
Kendini Master'a boğan kişi arıyor uzun aradan sonra Es. "Canım çok sıkıldı akşama dışarı çıkalım mııııığğğ?"
Eskiden Çarşamba, Cuma, Cumartesi çıkan bir ekip vardı o biz miydik?
Ben hala 7-24 çıkan biri tanıyorum kuzenim mi Lis mi?
Neyse uzun ara olunca giyecek bulamadım. Zaten "buhrandayım" yüzüm sıçlarda, ancak gülüşümle etkileyici olabilirim, orkid reklam güzeli miyim? Derken bir jean, bir ceket, sıkı topuzla atladım Es'in 306sına.
Önce bir gülüşüyoruz eğlenceye gitcez diye bir fıkırdamalar vardık Asmalı'ya.
Kardeşim bu ne?! Koskoca Tüyap otoparkı full çekmiş arabayı kenarda kaldırıma park ettik!!! Herkes dışarıda işin özü!
Kendimizi Otto'ya (Sofyalı) oturtup mıjitoları söyledik.
Booeeek mojito hiç olmamış su mu bu ne bu sumu naneli su mu?
Gelsin sohbet gitsin mojito gelsin bira..
Bir an düştü herşey, enerji düştü, fıkırdama düştü "Es yaşlanıyor muyuz?"
Hemen kalktık yapışmayalım burda Kiki'ye gitcez.
Bir taksi çevirelim de havamızı bulalım.. "Taksici Bey Cihangir'e gitcez:)"
"Alamam abla yürüyüverin."
":O"
Taktik değiştirdik:) "Taksici Bey Sabiha Gökçen'e gitcez"
Gözleri ışıldayan taksici bey koşarak uçtu sanki allelade taksi değil de bize limo getirecek anasını satiyim "Sabiha Gökçen di miğ abla bu araba" diye koşuşuyor.
Biz gülüşüyoruz "Yok taksici bey Cihangir"
"Yo Cihangir"
"Sabiha?"
..
Yürüdük!
Ben fevkalade bir performans göstererek topuklarımla en adam kesilesi, karanlık sokaklarda, yokuş, arnavut kaldırımı demeden Asmalı'dan Kiki'ye yürüdüm.
Yol boyunca Es Patata yedi 1 kilo sanırım.
Ağzıma sürmedim desem! Canım istemedi desem!
Ketçapları üstüne döke saça, sonunuda parmağıyla sıyırarak yedi 1 kilo patatesi..
Kiki'ye varınca Lis'i aradık.
Kendisi zaten Taksim'in demirbaşı..
Galata'da 9-8lik eşliğinde coşup eğlenmişler geldiler Gökçe'yle beraber..
Şeşi beş bakmak böyle birşey işte insanın bir gözü illa ötekinin tersi yöne bakmaya inat ediyorsa..
Bu arada Kiki'de bir yavaşlık geldi bize.
Es yolda bana bir kızdan bahsederken "Kız büyük biraz 30 yaşında, yok 30 biziz 35 yaşında.. " dedi.
Kiki'de 30 yaşında tek biz vardık. 88 & altı jenerasyon eğleniyor çocuklar ben de Es diet colaını bitirsin de whisky içelim diye bekliyorum.
Diet cola bitmedi, ben bir mojito şansımı denedim:) bu sefer ki bu ne ya şekerli mi bu şekerle nane mi bu ne diye Lis'in önüne itildi.
Kendisi orda barmeni köşeye sıkıştırmış "Kontispontis var, bak dinle birşey anlatıcam Kontispontis var" diye adamın kafasını ütülüyordu.
Gökçe'de yarın işe gitcem yağğğ diye göz deviriyor.
Es'in de uykusu gelince gece 02.00'da sona erdi.
--
Acaba yaşımız kemale mi erdi derken Cumartesi gecesi evde toplaşıp köküne kadar bira & jackle sohbet ettik.
Sohbet 5 kişi başlayıp 3 kişi sona ereken içmede ki dirayetimizin hala devam ettiği tecrübe edildi:):)
He 2 arkadaş Cumartesi gecesi evden 23.00da çıkıp Pazar günü 15.00 da geri döndü:)
Yoklama alıp bu sefer Peli'lere gidildi " Sazan yaz 1907'ye" gönder eşliğinde benim hayal mayalin hatırlayacağım safhaya gelene dek içildi içilidi...
---
Demek biz artık evcile döndük.
Sokaklar bizi biz sokakları unuttuk.
Nerde o eski kudurganlık illa da her gece çıkalımcılık..
He bu arada bütün bunlara maddi krizde sebep oldu dipnot düşmek isterim.
"Bu kadar içtim de ne oldu?"
İyi geldi. Biraz gevşedi & düşünceler beynimi rahat bıraktı.
Bugün yine Yoga'ya başlıyorum.
Düzeltmem gereken bir iki kırık parça var..
Bir kaç hafta evvel bir kaç kırık parçayı Aldo ile düzeltmiştim:))



Şimdilerde bu bile yüzümü düzeltemiyor...

PS. Okura not kendini sev, onu koru, kocasından akıl alan kadınlardan uzak dur!

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sabiha Gökçen mi...muhahaha..

fluffy dedi ki...

bu aldo ne kadar harika bişimiş ! güle gül giy :)