27 Mayıs 2010 Perşembe

Çiçek böcek & çakma

Roza kremlerinden cildim inceldi vesselammm..
Kıl bir haliyet içindeyim tepemde güneş, ben ondan korunmalıyım, dev ilaç poşetimle sağlık ocağından çıkmayan teyzelere benziyorum.
Şu yan eczaneden çanta rica edeceğim içine ilaçları dolduracağım. Teyzeler ona yün de koyar, bir de sağlık karnesi, bol reçete, kutusu dağılmış 5 10 ilaç..
Öyle saplı fermuarlı br çanta " Şaşkınbakkal Eczanesi Adres:...Tel:....." yazacak üstünde..

2 gündür fena halde parfümlere taktım.


Şöyle bir iddam var Dutyfree & yurtdışında satılan parfümler hariç gerisi komple çakma.
Daha önce yurtdışından gelen parfümün kokusu yıllarca çıkmıyordu üzerimden o Amsterdam'da bavulda kırılıp yerini alan yenisi öyle değil!
Oysa ben hiç yürüdüğü yolda, bindiği asansörde, yattaığı yatakta parfümünü bırakan kadın olamayacak mıydım ki?

Şimdi zırt pırt tazeliyorum parfümü az evvel sıktım yüzüm yandı.
Cilt hassas osuruktan nem kapacak vaziyete geldiğinden parfüm sıkınca yanabiliyor.
Lis "Parfüm diye biber sıkmış olma" dedi.
"Biber gazı sıkıyorum parfüm yerine hem canımı hem iffetimi koruyor hemde sadece 15TL" deyiverdim.

Dün mini elbisem & 7000cmlik topuklarımla Caddelerde fink atarken kimse bilmiyordu Roza'yı.
Kod adı yapıcam kendime "Roza"!
Dün demişken akşam Kızıl Sonya geldi.
Böyle uzunca bir kız bizim Sonya. Kızıl da saçı var. Bacaklar çırpı, çörpü &makarna arası bir versiyon oldukça gıcık. Bütün bunların yanında inanılmaz süslü bir model. He işte o asansörde, yolda, yattığı yatakta parfümü kalan cinslerden.. Birlikte Cafe Cadde'ye gittik.

Cafe Cadde'ye 13 yaşımdan beri giderim. Ben başladığımda küçücük bir yerdi. Şimdi geniş, keyifli & menusu kabarık bir mekan. Bizm zamanımızda "Cafe"ydi şimdi oldu "Mekan":)) Yazın herkes orda. Akşam işten çıkıp 2 lokma yerken tanıdığın herkesi görebilirsin öyle bir akış var:)

Kızıl Sonya'yla yürüyoruz Cafe Cadde'ye hatuna bakmayanın gözü önüne akıyor. "Senle iyi bir ikili olduk biz" dedi bana. Benle değilde ayağımdaki 10000cmlik topuklar & frill elbiseyle olmayasın! Nitekim onlarsız bacağın kadar boyum var!

Akşamına Lis'le cadde yürüyüşümüzü yaptık. Hala orda parfüm anlatıyordum. "Çakma bunlar içine su katıyorlar bak bu öyle kokmuyor" düşündüm de o sırada hiçbir erkek orda olmak istemez tabi gay değilse. Eminim ki gay bile olsa ağzına şaplağı indirir. Yürü be kadın kapa şu çeneni!

Sarınca sarıyorum. Kafama takarsam elimden kurtulmaz. Sağlık Bakanlığı'na bu iddam hakkında bir yazı yazacağım:)

Bu arada sokaklara yaz çoktan geldi Ramazan sessizliği inmeden fırsatı değerlendirin. Bazı sahilde yürürken yediğin haşlanmış mısır bile yazlık anılarını tazeliyor.

9 yorum:

asmabahce dedi ki...

ya ben de testerların satılanlardan daha kalıcı olduklarını düşünüyorum, ayrıca yıllardır kullandığım parfüm sephora da inanılmaz farklı kokuyordu ben bunu söyleyince ortalık karıştı herkes koşturmaya başladı, ayy bozulmuş falan dediler ama taktım bi kere:))

SED dedi ki...

asmabahçemm:))
bak doğru işte tek bana olmamış biliyorum var bi çakmasyon:)
taktı(n)m işte;)

Adsız dedi ki...

çakma bence de yaa koskoca yıllarımın angel i bi ben yürürdüm arkamdan angel bürürdüü lis gelmiş derlerdi geçtiim yerlerdeeee ya şimdi peki ya şimdi kokuo mu yoo bi dönem yaşlandım cildim koku tutmuo die bile düşündüm ama yoo sizlerde kokmuonuz:)demek çakmaymış tüü

SED dedi ki...

Lisim,

kafanı boşuna ütülemedim akşam akşam bak herkes hemfikir çakmasyonmuş..
trumın şov!:)

Tanya's dedi ki...

Muaga..kızıl sonyam yahuççbana da dedi şahane ikili olduk diye...

Parfümlerin ise testerlarını alasım var benim..şahane..hoş benimki yatağa sinen türden değil ya....

SED dedi ki...

Tanyakafa

ohh tester olsa bizim de soyle her yerlere nasi sier kokumuz oh be yasa tester yasa kokoshluk :)))

kızıl sonya dedi ki...

selam ben kızıl sonya:)) valla oluyorum yapamıyorum diye hesap açtım kendime dün tanya dedi açda oku diye ne güzel yazmışsın teşekkürler tatlım sabah parfüm sıkarken güldüm kendi kendime :)) ben iddia ediyorum biz iyi ikili olduk akşam cadde yürüyüşlerinde nasıl dikkat çekicez spor ayakkabılarımızlada görüceksin:)) öperim

SED dedi ki...

kızılımm:)))

söylediklerim ne yazık ki taklit edilemez özellikler senin doğuştan sahip oldukların:)

akşama yürüyelim sallar mıyız cemaati:)

Adsız dedi ki...

Top kafalar,makarna bacaklar...
BANADA HABER VERİNNNNNN.
Bir dost