25 Mayıs 2010 Salı

Adaletin Nerde Dünya?-Donde esta tu justicia?-Where is your justice?

Uyarıyorum bu dönem fena dönemmiş malum dolunay onun için kendine çok dikkat et evladımmmm!

İnsani görevimi de yaptıktan sonra bahsedecek 3 konuma geçiyorum.

Subject 1:

Kilo aldım vermeye uğraşıyordum. Kilo verdim ama ayaklarımdan! İngiltere'den aldığım & ayıla bayıla giydiğim hatta 1 tanesini sadece 2 kere giyebildiğim biriciklerim ayağıma resmen bol büyük geliyor.

O kadar üzüldüm ki...
Kendileri 39 numara olmakla beraber artık bana olmamaktadırlar:(






Sanırım geçen yıl ayağıma büyük gelen çizme & botlarıma yaptığım gibi onları da sahibinden.com'a koyacağım. Neyse ki herkes 39 numara giyiyor:)) Yeni ev bulmaları çok da zor olmayacak. Contra by dune markadır biriciklerim. Bu Dune tam benlik diyen arkadaşların bana ulaşması yeterli oluyordu.


Subject 2:

Dün kontrolüm vardı hani şu Rozalar... Düzeldi sayılır ama bir krem daha eklendi gruba. 10 gün sonra yeniden aynı saatte buluşacağız doktorcumla. Cildimin düzelmesini hep birlikte istesek olur mu:)


Subject 3:


Ya bu sene bütün arkadaşlarım koca buldu! Seviniyorum ama kardeşim o düğünlere elbise bulmak ne zor iştir beah! Hadi elbise bulduk diyelim, ki buldum. Ama ayakkabı uyduramıyorum! Cinnete 1 kala, intahar & benzerleri hallerdeyim! Üstelik karar da veremiyorum! Bir kararsızlık, bir uyumsuzluk amannn aldı götürdü beni evladım! Şimdi elbiseler şöyle;




Ofisimizin güzide mutfağında çekilen biricik fotolar & cici elbiselerim.


Neyse soru ikisinin altına da gümüş rengi ayakkabı olur mu size? Yoksa birine pembe ötekine siyah mı?


Moda blogırları yardım lütfen:)

13 yorum:

sine'mden dedi ki...

moda bloggerı falan değilim ama şahsi fikrimi beyan etmek istedim, bence gümüş rengi ayakkabı olur,yeşili beğendiğimi de saklamayacağım:)) iyi eğlenceler...

SED dedi ki...

sevgili sine'mden,
hahah moda blogırı laf ola zaten:) gümüş diyosun yeşil diyosun :) tenk yu:)

asmabahce dedi ki...

yeşilin altına siyah ayakkabı olsun ama o sırt dekoltesini gürünce kendinden geçenler ayaklara inemezler, sorun yok:))

SED dedi ki...

biricik asmabahce,

yeşilin altına siyah denedim zaten kafam ondan karışık:)

dekoltede hemfikirim aslında:)

flipflop giysem:)

kahvegibi dedi ki...

Bence pembenin altına gümüş ayakkabılar olur ama yeşile dore daha iyi gider gibi geldi renk dolgunluğu açısından. ya da siyah. Aslında bende tam o yeşilden bir çift pabuç var ama nomerom 36...

'Berrin' dedi ki...

evet pembeye pembe yesıle sıyah :)

pembe elbıseyı begendım çok tatlı..

SED dedi ki...

kahvegibi'm,

yaktın yıktın beni evladım:) 36 numara mıı??

oh allahım koca ayakmışım:)

sen ver ben bi deniyim yine de:):)

SED dedi ki...

Berrin'im,

pembe elbiseye benim de tuhaf bir ilgim var ne yalan söyliyim:):)

tenk yu:)

Adsız dedi ki...

ille de yeşil ve dore ayakkabılarrrr...mikemmel olursun..............
sevgiyle sezin

SED dedi ki...

Sezin:)))))

araya bir Abiye mi kaçmış:):)
yeşl ayakkap istiyorumm çok acil:):)
sevgiler sana:)

Adsız dedi ki...

oo looparlı ayakkapıyı baa vir çabıkk.. benim kuseninn hayde.

SED dedi ki...

Lis,

parasıyla kızım kusenim diye ayırıcam mı seni sandın:P

defneyleyasamak dedi ki...

sed, o yeşil ebiseyi istiyorum, ellerim titriyo su an!