21 Mayıs 2010 Cuma

10 Parmağın Dilinin Söyleyecek LAfı

Bir 19 Mayıs'ı daha geride bıraktıktan sonra, baharın taze çiçekleri & 4 Haziran'daki Ajdaaa Pekkan konseriyle yeniden karşınızdayım!


Lagerfeld'in var da benim neyim eksik emi evladım evladum duma duma dum""

Böğün çok böyük bi gğünn ne de olsa saat tam 12.00'da Dalai lama, Twitter'da "wanglixiong" ismiyle 200 kişinin sorusunu yanıtlayacakmış. Twitter hesabın bir de kendisine soracak sorun varsa arkdaşım yönelt buyur.

Hmmm kendimi hala 19 Mayıs sokak ropörtajlarından alamamış bir kimlik olarak "19 Mayıs Ulusal Egemenlik ve Gençlik Bayramı'nı Yüce Önder tarafından gençlere armağan edilmiş olması & daha fazla sormayın ağlayacağım, daha fazla sormayın bu kadar" bir de "19 Mayıs benim için sadece tatili ifade ediyor" diyecek kadar pişkin insanların arasında yaşıyormuşum dedirtti.

Bak neler dedim o ropörtajları duyunca hatta bir müddet evden çıkmasam mı dedim. Çocuk yapmasından çok evveldi Okan Bayülgen , herhalde o zaman da disco kralıydı neyse, "Çocuk yapacaksın ve onu sokaktaki hayattan koruyamayacaksın, nerde yaşarsan yaşa bu insanlarla muhatap olacak" demişti. Bu insanlar sizsiniz sevgili din gardaşlarım. Bana demiyo herhalde adam!

Sokakta "İbrahim Kutluay'ın anasını, danasını & karısını say" desem 1 kişi yanlış cevap verir mi? Verir m söyle bana! Keine! veremez. "19 Mayıs ney ola kiğğ" diye gözlerini böğrülten yurttaşlar, abilerim ablalrım yahu hepten oynattınız herhalde nası bir bilmemektir bu ya! Okula hiç gitmesen bilirsin bunu ha bilmek istemiyorsun o da olası tabiiii.

Şimdi sivrizekalı gardaşlarım olacaktır "Sen ne yaptın 19 Mayıs için" falan tutamaycak kendilerini soracaklar hatta yorum bırakacakları da çıkacaktır. Sengg sormadan ben cevap veriyorum evladım "Hiç"! Oh rahat ettin mi? En azından ne olduğunu biliyorum sorana da küteeee diye veririm cevabı bakmam öyle böğrül böğrül.

Şu lafları unutun yahu. Herkes "televizyon" diliyle konuşuyor. Tükettiniz insanı. İki kelime de kendinden ekle hep Seda Abla'ndan bekleme. Bak o dile Türkçe demiyorum adı var televizyon dili. Hatta dublajlı film de izlemeyin. Dokunuyor size onu öğrenip öyle konuşuyorsunuz arkğğğdaşımmm.

4 Haziran'da Ajda var ya:( sanmam o ki gidemiyorum. Olsun olsun önümüzdeki konserlere bakalım. Bu arada 1 gün evde otursan evde bütün gün sadece kanaldan kanala sekersin. O 2 ayda bir 14TL verdiğim kablolu kanaldan geçilmiyor Allah seni inandırsın keleş. Dağınık kızı olan analara da ayrıca hak verdim. O bluzler, etekler, en gıcığı hırkalar katlaması ne zor ya! Annem der de inanmam "Senin odanı toplamak 2 gün sürüyooOOO". Burdan dağınıklığımı da beyan ettikten sonra evde kalmam için hiçbir engel kalmadı beah! :)))

Ya ben bu yüzük resimlerini koyarken 2 kelimem vardı edecek de unuttum ropörtaj falan derken...

Neyse herkese hayırlı Flugtaglar diliyorum. Uçak için 2 kanat yeter be Hezarfen!

Kendisi ilk Flugtagcıdır. Ama nedense telifi Doçlara kaçmıştır. Almanlar nası odlu bizim özbe öz be hasbe has (Öz)Flugtagımızı kendilerine mal ettiler onu anlayamadım. Tarih dersleri müfredatına alınsın bu konu!

Neyse Pazar Caddeboston'da uçan uçana anacım. "Kız yapcam", "karı kesicem" mantığıyla gidip oraları meşgul etmeyiniz lakin evin önü feci trafik oluyor sesten kafamız şişiyor çocummm! Git uçacaksan uç, uçmayacaksan alkışını tut millete yamanma.

Of ne piyasa ama gör şimdi herkes promosyona çıkar! Teyze, abla bu lafım sana, kap sepeti, al çocukları, sahilde yesin içsin, doysun çocuk! Yalnız kafasına şapkasını tak başına güneş geçmesin. Promosyonlardan topladıklarını doldur sepetine oh hayat ne güzel!

Seneye bu ekibi de Flugtag'a bekliyorlarmış "VIP" davet geldi. "Noooolur sizde uçun" diye yalvarıyorlar adeta.

HAdi öperim kanatlarınızdan:O

Hiç yorum yok: