29 Nisan 2010 Perşembe

Ride on miranda - Hello Ben Yakari!

Dün benim ikona:) Şebo'yla fenafillaha erdik
Saat 00.00'da komputerleri toplayıp, bir CD, bir memory şütük, bir Dosya eşliğinde ofisin kapısını çektik.
Aşağıda gördüğünüz yada göremediğiniz artık o sizin derdiniz görseller missionumuzdu:)
Ne olduğunu ben anlatamam Şebo anlatsın olmadı Hasan anlatsın:):)
Yorulduk ama eğlendik çapımızda..
Bu hafta hep file çorabı sorguladım.
"Oh my gad ne zaman file çorap giyeceğim?"
Cevabını bulamadığım sorulara naylon çorapla cevap veriyorum. Aynı Bizim Boğaziçi'nde Dediğimiz Gibi:
"Oh my gad al sana naylon çorap"

Hahahahah Türk Malı'nda mikemmel bir performans sergileyen Lis'e burdan ayakta alkış gönderiyorum. Özellikle biricik Erken tıkandığında "su kalmamış İErkean" derken zeytinyağlı biber dolması uzatması beni kendisine bir çelenk gönderme mecburiyetinde bıraktı. Lis'e alkışlar lütfen:))

Geçen postta Merve'yla Kadıköy'den 1TL'ye ne görsek aldık diye yazmıştım.
Bunları da toplam 5TL'ye aldım:)
Hayır o damlaya damlaya göl olur var ya oldu anacım bizim evde edevat gölü oldu.
Biri beni dondursun! Alışveriş hislerini akapunkturla dondurmak istiyorum!

Kızı başı boş bırakırsan eve ayakabıdan geçilmez.
Üstüne basmak suretiyle ancak eve hatta odaya girersin.
Kızın nefsini bastır!
Zorda bırakma başıboş bırakma!
Kızın gözü sadece ayakabıda!

Benim adım Yakari, yakarim buralari...

Bu da imaj çalışması olsun, çünkü beeeğnn bu aralar çok meşgulüm akımbokum magazin onlar için art direktörlük yapmamı, zakzukvoq bu ay ki moda çekimlerini benim yönetmemi, rınrınbinfırın dergisi yılın en çok aranan art direktör & moda yönetmeni olarak benle çekim yapmak istediğini ayrıca erevizyona bu sene katılacak Manga'yı da benim giydirmemi vakit bulamazsam bile onlara giydirilecek kıyafetlere 1 parmak atmamın bile yeteceğini söylediler bitmedi tabi beeeğğnnn çok nası derler bizim Boğaziçinde olduğum için öyleyim böyleyim vazgeçilmezim.

PS: sana adıyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadann mikemmel bi yazıı hehehe :))ierkan beni benden aldı:))bi de pascal noumann bi matematikk profösörü ehheheh

SED dedi ki...

:))seviyorum seni:)))
paskal numan:)
albert aynşıtayn ressam:)
ginyus abiye kuzu:)
boyfrenk:)
çocuklarına & eşine karşı kasti görevleri olan kadın:))

Tanya's dedi ki...

Muhahaha..beni de giydir Yakari..art direktörüm ol..