2 Nisan 2010 Cuma

Ne var Ne yok


** Fotoğraf makinam. Hala tamirde cidden rahatsızlık veriyor yokluğu.

** Aöf sınavlarım var. İktisat Teorisi yaşam enerjimi yedi artık kastı...

** Yedim yedim kendimce danaya döndüm:(

** Ders çalışıcam diye 1 sayfa kitap okumadım. Ama okumak istediğim evde stokladığım kitaplara bir yenisi daha eklenicek almamak için zor duruyorum!!!" Benim Üniversitelerim".

** Maaş günü hep maaşımı aynı 3 yere yatrıdığımı tespit ediyorum avazım çıktığı kadar bağırasım geliyo! Kredi-Kredi Kartı-Fatura!!!!!

** Güneş pırtladıkça bulutların arasından içimdeki anaç piknikçi baş gösteriyor! Yeşillikler de mangal yapasım var. Ama u ruhu sevmiyorum!

** Bikini giyesim var bronz tene!!! Bronz ten.. Bronz.. Bronz.. Güneşyağı kokusu bi de elbiselere sinen o yazlık kokusu burnumda tütüyor.

** Bu yaz imaj çalışması yapasım var. Nerden başlasam bilmiorum ama dün gece Miss Turkey'lerin bacaklarını gördüm:S:S "Bacak kadar" dedikleri tip var ya o benim, o benim:((( böhöhöhö böhöööööö..

Resimsiz yavan kuru bu bılog şimdilik burada son.. Yedek fotoğraf makinası almalıymış meğer.. akıl başta değilse akıl edemezsin..

3 yorum:

zeya dedi ki...

yaz bronz ve güneş yağı her günü öyle geçiresim var benim de

SED dedi ki...

zeya,
annem hergünün öyle geçiriyor biliyo musun?!?:)

gn hanım dedi ki...

hastasıyım bronz tene sahip olabilen kadınlara, ben böyle bir güzellikten mahrumum çünkü bildiğin ayşe teyze beyazıyım, bronzlaşmak ne kelime, 5 dk da bir 80 faktör krem sürüyorum çünkü bildiğin ıstakoz gibi yanıyorum aksi durumda, 1 hafta kıpkırmızı dolaştıktan sonra bir ton koyulaşayım mı koyulaşmayayım mıdiye tenimin düşündüğünü gözönüne alırsak değmez o feci acılara. kıskanıyorum lan sizi. cart beyazım cart off ulen, keşke eski yüzyıllarda yaşasaydım o zaman süper bir soylu olurdum kesin beyazlığımdan ehuhe :)