25 Nisan 2010 Pazar

Feysbuk İnsanların Arasına Karışıyorum!:O


Düşündüm de benim neyim eksik?
Asosyalim ben feysbukda adım neden "Çılgın" değil.
Ben neden İsmail YK dinlemiyorum.
Lokomotif Gülşen neden benim "kankam" değil!
Allahım benim burnum neden bu kadar havada?!
Neden bağrımı böğrümü yırtıp konserlerde ağlayan kızlardan değilim...
Yok artık sosyalleşicem karar verdim imaj çalışması yapıyorum,
önce böyle hainca dans etmeyi öğrenmem gerek danzz dersleri alıcam,
saçımı da bu şekil yaptım mıgeriye bi tıkla adımı Cicoş yapmak kalıyo
sonra ver elini feysbuk ver elini arkadaşlar eğlenceler coşmalar gülüşmeler.

3 yorum:

gn hanım dedi ki...

:) daha yeni gördük gül cemalini iyidi be böyle, sosyalleşeceksen sısyalleşte, olma cicoş :) kal böyle blogta kalsın. Eskisi kadar yazmıyorsun artık?? bahar mı ki ne??

Adsız dedi ki...

hahaPUHAHAHA ha ha ah

adımı çılgın koydum ..ben nie bunca zamandır düşünemedim ya tatlı tweety miş yöce rabbim cümlemize akıl fikir ihsan eyle aminnnnn..

Tanya's dedi ki...

Hahahyt...sanalda akıcam bebem diyosun...çok zor..çok..bence olmaz İsmail YK hehehe...