12 Nisan 2010 Pazartesi

"Bu da mı gol değil!"





Yalanlar...Yalanlarrr..

Blog dünyasını da süslüyor yalanlar.

Şöyle uçuk kaçık birşeyler anlatayım da tıklayıp dursunlar beni varsın yalan olsun.

Blog dünyası çamuru seviyo.

Herkes blogtan meşhur olmayı muhteşem teklifler almayı hayal ediyo.

Blog insanı insana katıyo.

Bloglaşma var mesela. Blogdaşlık. Blogla ilgili bir sürü şey.

Blogu herkes isteğine yönelik kullanma hakkına sahip.

Tuhaf bir şekilde insanlar blogu da birbirine çemkirme aracı olarak kullanıyor bu haktan dolayı.

Acaba yazarken gerçekten beklenti içinde mi her blogır...

Yoksa gerçekten dediği kadar kayıtsız mı "tık"lanmışlığa..

Blogırlık bile yarış di mi o küçücük beyinlerde..

Bilemedim bu blog savaşları nereye kadar!

- - - - - - -

Ps. Cihaz geldi bişiler çekiyo işte. Ama insan lensinin bile bozuğunu ilk gözağrısı olunca bir başka seviyor.

Hiç yorum yok: