29 Mart 2010 Pazartesi

Şetefera Külfiğ Huhu Filfi - Serveti Finun -Eyvah Eyvah

90 dk. komple gülüosun:))
Ya hatta avazın çıktığı kadar gülüosun, patlıosun..
Arada saçma saçma da gülüosun bir önce ki sahnenin etkisinde çıkamadan:)
Bu adam komik kardeşim başlı başına komik yapıcak bişi yok!
Konu aramicaksınız tabi ki öyle derin konular falan işlenmemiş, hatta tam bizim klasiklerden..
Sahne de aramicaksınız, beklentilerde tavan yapmadan alıcaksınız koltukta yerinizi.
Zaten yerinizi unutmicaksınız burası Holivud değil di mi!?
Ege havası böyle kokla, çek içine derin derin..
İnsanın kokan domatesle yapılmış menemen yiyesi geliyor filmi izlerken taze ekmeği bana bana..
Tam bu tat da bir film.
Bozcaada severler kesin gitsin, yaz gelse de bir adalasak dedirtiyor sahneler.. Bozcaada'da çekildiğinden diil de..
Ne bileyim benim yine o Eceabat, Geyikli, Gelibolu yollarında bir araba süresim, feribotta kuyruk bekleyesim tüttü burnumda:)
Hatta son sefer feribot beklerken "Hadi denize girelim" demiş ta feribot kalkana kadar denizin içinde durmuş dar dar konuşmuş feribot kalkarken bir çırpınalım diyerekten anca atlamıştık Geyikli don sularına:)
Neyse lafı eveleyip gevelemeyin kalkın gidin ben durmadan güldüm.
Sadece o Egeli aksanı yeter..
Dondurmam Gaymak misali;)
Ya ben çok aksiyon aramıyorum filmlerde yapın şöyle komedik film özlemişiz gülmeyi.
Demet Akbağ'ı da özlemiştikmiş:))
Seda Sayan göndermesi sesi bile aynı ya!
Evet siz bu filme giderseniz birilerinin cebine para girecek, birileri çıkıp o cebine paran giren birilerini durmadan "kötü" film diye eleştiricek, sonra çıkıp biri daha komiğini yapacak, bu sefer benim "kötü" filmim seninkinden daha komikti diye polemikler çıkıcak & bu böyle devam ederken sizin aklınızda filmden saçma ama komik & sizi dakikalarca güldüren kareler kalıcak.
Günün birinde bir arkadaş sohbetinde belki siz de film için kötü diyeceksiniz ama sizi güldürmüş olmasını inkar edemiyeceksiniz malum bir tanığınız olacak.
İsterseniz tek başınıza gidin ama böğürerek gülemezsiniz illa şahitli gitmek gerekir yoksa kendi başına koltuğuna tıkılır kalır öyle de gülmen içinde patlar kalırsın!
Kötüleme kardeşim git bi bak, görmeden FİKİR yürütme hele ki bi işe yaramiyacaksa beni de değiştiremeyeceğine göre fikrinde 3-1 inde kendine kalsın.
Had şimdi kal sağlıcakla:)

Hiç yorum yok: