15 Mart 2010 Pazartesi

Sed In Amsterdam

Başlıklı yazıyı okumak istemiş olabilirsiniz:)











Fakat kamera çalışmıyor içinden resimler alınamıyor hafıza dağınık kareler bir araya toplanıp hikayesi anlatılamıyor falan filanlar var.


İyisi mi ben bugün Amsterdam'dan sonra azıtıp "bugün ne giydimcilik" yapayım.


Sonra yarın toplaşır hikaye satar mı bakarız:)


**PS: Ben yokken poarti yapan arkadaşların yanakları al al!

***PS: Bu kıyafetimle "Alice In Wonderland" izlenmez miyim be?

****PS: İçimdeki "Sosyolog" Amsterdam'da hortlayınca kendimden korkmaz mıyım?

*****PS: böyle bir PS bulunamadı!

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Blogger arkadaşlar seni de çaarmadılar mı ama..caardılar...sen nerdeydin..amisterdamda..peh.

Bulut gibisin bugün..biz bayıldık..

SED dedi ki...

ama yani 100 yıldır diorum gitcem amisterdama deyü daha hala giderken ctesi işin var mı :))) neyse resimler çok güzel olmasaaa :))
şaka şaka

bulut gibi sabah görenler dondu kaldı:)

defneyleyasamak dedi ki...

Sed, nedir bu??????????????????

SED dedi ki...

tub,

bu bulut konsepti:)))

gn hanım dedi ki...

çzgi film kahramanı gibi olmuşsu, acaipp güzel. birde aklıma helana bonham carter geldi :) keşke şu ne gydim konseptlerinde yüzünü de görebilsek

SED dedi ki...

gn hanummm,

ne giydim konsepti demeyelim bugün nası bir deli kılığına girdim bölümü diyelim nitekim benim giydiklerimden kimseye konsept olmaz:))