8 Mart 2010 Pazartesi

Mırnav Rrrrrrrrrrrrrrrrr!


Yawrum gözlerimden uyku akıyo hayrola!

Oysa çok güzel uyudum haftasonu. Bu moralim nolucak benim ya! Bahardan mı nedir aklımı oynatıcam devlet bir çözüm bulsun:)

Haftasonu özeti geçiyorum kısaca;

* odamda arama toplama çalışması yaptım. Bu yarım gün sürdü!

* Pazar günü sabah kıymalı kol böreği & peynirli su böreği ziyafeti yaptık güne resmen zinde başladım.

\\Bu arada ben de kesin kurt var:) Dünyaları yiyesim var!

Benim metabolizmik mevsimim şaşırdı bence. Yaza girer ayak Abunun Kazı gibi yenir mi? Bikinilere nası girmeyi düşünüyor bilmiyorum. Çünkü metabolizmam & ben, bir bedende 2 ayrı karakteriz. O kendi, ben kendi kararlarımı alıyoruz sonra toplantıda ortayı buluyoruz. Kalçaya konmuş 2 kilonun nasıl bir kararı olur onu da bilmiyorum!//

Cumartesi gecesi birbirlerini hiç tanımayan insanların birebir aynı zevk sahibi oluşlarına şahit oldum:O

Bizim evin dekorasyonu tamamen anneme & babama ait. El yapımı %100. Bizim eve gelen herkes evin farklı ruhunu hisseder. Garip birşey o.. Lis bizim evin "annemin mabedi" olduğunu, Sosyetik "onların İtalya'daki evlerinin aynısı olduğunu", bende bizim evin "yazlık" havasında olduğunu söylerim hep. İşte Cumartesi gecesi bizim evin bir küçük boyuna gittim! İlkokul arkadaşımın evi :O Aynı yaştayız, ailelerimiz de aynı jenerasyonun çocukları birbirlerini tanımıyorlar dedim ama o zamanlar gezdikleri gittikleri her yer aynı. Hatta bazı anılar bile aynı muhtemelen simalar yabancı değildir. Ama zevkler "kesin & net" olarak aynı!

Eve bir girdim ben "ŞOK":) bizim koltuklar, aynı "L" koltuk! Bizim büfenin 1 küçüğü, bizim abajur! bizim tv ünitesi! bizim yemek masası 1 küçüğü, bizim antika ayna & sehpalar!bizim halı! bizim dekoratif süs püs!

"Burası bizim evin aynısı" dedim. O zamanın modası buydu da bizimkiler orda kaldı bu onun yansıması mı ? Abur cubur bir sürü fikir geldi aklıma. Hala çok şaşkınım...

Bu moda mı, akım mı, yaratıcılık mı, ruhların benzeşmesi mi, zamanın çizgisi mi, nedir bilemedim...



PS: "fes başıma, fes başıma" diyerek veda!

5 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

dolu dolu güzel kahvaltıyla geçmiş haftasonu ne güzel sarılar pek cici :) güzel haftalar

SED dedi ki...

fotoğraf penceresim:),

hahah evet dene bak bayılıcaksın sabah böreği:))
sarılar biraz sonbahar oldu ama tenk u:)

Tanya's dedi ki...

Fesi istiyorum...

SED dedi ki...

deryanın o:))

yaseminwonderland dedi ki...

fes aşeren hamile ilk defa görüyorum...fes de fes ammma...