9 Mart 2010 Salı

KoZ - Me_TİK! - Günah Çıkarma.

"AAAAAA yok daha neler" dediğim herşey başıma geldi.
"Ben olsam var ya ağzını kırardım" dediğim herşeyin ortasında başkahramandım.
"Mümükün değil" dediğim herşey mümkün oldu.
Hepsinde çok şanssızdım.
Ben nazara inanırım mesela.
İnsanaların enerjilerine & onların olumluluklarına kimilerinin olumsuzlarına.
"Yıldızı çok alçak aynı babası gibi" diye büyüttü annem beni.
Yıldızım çok yüksekti oysa görülmeyecek, yoksayılmayacak kadar yüksek neolduysa ondan sonra oldu..
Aşarım bunu, yıkarım dedim.
Ama o "AAAAA" dediklerimin olmasına engel olamadım.
Hafifletmiş olabilirim ama durduramadım.

Şu sıralar en büyük derdim cildim!
Erngenlik bitimiyle beni terk eden sivilcelerim & siyah noktalarım geri döndü.
Sadece onlarla kalsaydı keşke, kızarıklıklar, lekeler, pul pul kurumalar...
Guatrdır dedim.
Şimdi birşey sürmüyorum yüzüme.
Eş zamanlı olarak bir de madalyonum var.
Yogaya her gidişimde "Evrenin her köşesnde bulunan enerjiyi hissediyor, avuçalrımın arasında biriken enerjiyi vücuduma sürüyorum".
İlk başlarda belime sürerdim şimdi hemen ellerim yüzüme gidiyor.
İnsanın şifası ilk kendinden, kendine yarar.
Bu şifayı dağıtmamak için kimseyi dinlememek gerek bence.
Cilt doktoru "hassas-kuru cildin" dedi.
Hassas kuru cilt yaşlı kadınlarda olur:)) diyemedim:))
Şimdi Lancome raflarını tırtıklıyorum kaç gündür.
Nemlendirici alıcam.
Su bazlı olmasına özenle dikkat ediyorum.
Su çok içsem bile cildimin üst tabakası kuru.
Fakat sürekli sivilcelendiğine göre altta yağlı bir çalışma var.
Ben üst yüzeyi canlandıracak su bazlı nemlendiricilere yöneldim.
Yağlı bir temizleme sütü alacağım.
Yine tercihim Lancome olacak.
Ama yağlı süt cildimin gözeneklerini açacak, sıkıştırmak için alkollü bir tonik lazım.
Tonik terchimi Clinique'den yapacağım.
Bütün serilerini & ürünlerini yenilemiş.
"Kazanan Yalnızdır"ın bir bölümünde şöyle der, "Etrafındaki diğer kızlara bakar hepsi daha 16sındadır ama kozmetiklerinden ayrı şurdan şuraya gitmezler.Kozmetiklerin onlara ileriki yaşlarında büyük zararlar vereceklerini henüz bilmediklerinden yaşlanmayacaklarını sandıkları herşeyi sürerler".
İlk okuduğumda dev bir soru işareti belirdi beynimde.
Kozmetikler hemen hemen birbirinin aynı aslında.
Yani eczaneden almanız da, drug store dan almanız da genetik gerçekleri değiştiremez.
Yada yediklerinizi, yaşam şeklinizi, hastalıklarınızı & bunların cildinize etkisini hiçbir krem değiştiremez.
Ama her ne olursa olsun bakım şarttır.
En azında makyajı çıkartmak bile, makyajla tıkanan gözeneklerin açılıp nefes alması için bile büyük bir temizliktir.
Musluktan akan suyla yüzümü yıkamaya korkarım ben.
Zaten problem takılıyor şu sıra yangına körükle gitmenin alemi ne?
Tek tek okuyorum her kremi.
İçeriğini özelliklerini, cilt yapılarını.
Makyajı temizleyecek, temizlerken onaracak sonra nemlendirecek & ben hem pratik hem teorik o cildi düzelteceğim.
Oturduğum yerden çok bilmişlik oldu ama "AAAAA" dediğim veya bana bakıp "AAAA" denildiği zaman başıma geliyor napalım.

4 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

sıkı bir kozmetik araştırması içine girmişsin :)
bu arada renkli ayakkkabı (bot)larına bayılıyorum :) özel bir çekim yapmak istiyorum en renklisinden bu arada tanyanınkilerde süperler :)))

SED dedi ki...

fotoğraf pencerem,

sorma kendi markamı çıkartabilecek kadar bilgim var:)))
tenk u:)))
çekim benle mi?:O

yaseminwonderland dedi ki...

Aah... buyrun bakalım, aynı dertler bende... Sivilce ve siyah nokta kısmısı değil ama yer yer kuruma ve çok kuruyup dökülme ve kızarma...palyaço gibi dolaşıyorum birkaç gündür. Üstelik bugüne kadar hiçbir cilt sorunu neyin yaşamamıştım...
Neye yoracağımı şaşırdım, yeni kullandığım Collistar marka eksfoliyan mı(umarım paraya kıyım kıyım kıyarak aldığım La Prairie değildir-noooo), yoksa son derece sağlık-cimnastik modunda olduğumdan vicıt bir nevi detox mu yapmakta, tez stresi mi... nedir nediiiiiiiir yani?????????????

SED dedi ki...

:) yasemin,

ya sevindim biliyo musun:)
ya tek değilmişim demek diye sevindim elimde değil:)))

demek mevsimsel!

detox da olablir bak çok kıvrak bir fikir:)