24 Mart 2010 Çarşamba

Kayit Çekimlerin Sonu pht.#...
















14 yorum:

berfin dedi ki...

sadece seddd diyesim geldi:)

SED dedi ki...

berfin,

:)) hahah süpersin:)

serrose dedi ki...

Sed saclara bak dedim yaaa
hepsi senin mi :D

SED dedi ki...

serrose,

hahahhaha değilmiş;)

Tanya's dedi ki...

Ay bayıldım ben bu fotolara..tamamını görmek için sabırsızım..en cok cerceve içindekini beğeniyorum...sonra matkaplıyı...

fotograf penceresinden dedi ki...

waaaawwww... olmuş şahane olmuş :)

defneyleyasamak dedi ki...

sed, delisin!

sed, DELİSİN!!!

SED dedi ki...

Tanya,

"hepsi benim çocuklarım gibi" :))

hahahh ünlü olunca hep böyle konuşucam :)))

matkaplı emo sed:)sponsored by blackanddecker:):)

SED dedi ki...

fotoğraf pencerem,

o sizin şahaneliğiniz:)

çok eğlenceli oldu onu da bildireyim ek olarak:)

SED dedi ki...

defnenin annesi, bak bi:)

bi deli varsa o da sensin:)))

kızım sennede çekinelim:)

Sebnem'den dedi ki...

Ayyyy...Sed 10 numara manken olmuşsun....:))9
Bu arada DB Junkla aynı mekanı kullanmışsın galiba(yıkık ev)Belki onlarda o sırada yan odada çekim yapıyor olabilirlerdi...
Fotoların tamamını görmek istiyorum...Pazartesi salı...artık düşerim ben oraya..Yuppi. Öpücük

SED dedi ki...

Şebo,

benim enimden boyumdan manken çıkar mı:))))
güzel olmuş tamam da bu ölçü manken olmaz:)))
ya bizden başka kimse çekim yapmıodu. çişini yapan vardı da çekim yapan yoktu:)))

gn hanım dedi ki...

seninde gül cemalini gördüm ya artık gam yemem, varya -cidden bak- .ok merak ediyordum nasıl bişiii bu hatun diye :)) ellerinize emeklerinize sağlık nefis olmuş hepsii

SED dedi ki...

gn hanımcuğum,

:))) teşekkür ederiz efem.

ama "gül cemal"e gerçek koptum:))