19 Mart 2010 Cuma

Hummalı Cuma

Bugün kabul günüydü..
Sabah ofis dışı göreve gittim. Yolda karşılaşmadık kimse bırakmadım.
Tanya "Emekli Nine" tabiriyle bitirdi beni:)
Bu Pazar çekim var. Marie Claire Dergisi'nin düzenlediği bir fotoğraf yarışmasına katılan Miri'nin modeli oluyorum.
Lis'de çekimin halkla ilişkilerini yapacak.
Kıyafet karar verildi, mekanı sürekli yeni baştan düşünüyoruz. Şimdilik belli dğeil onun için bilgi vermiyorum.
Juri de Ara Güler varmış:S poz verirken çok zorlanacağım:P
Şaka bir yana biz kendi aramızda olduk olası böyle işler yapardık.
O zavallı annemin dolabında ne varsa giyip çıkartıp, çarşaflardan eve studyo kurup..
O zamanlar digital kamera daha icat olunmamıştı:) bildiğimiz 36lık film alıp onla çeker bir de fotoğraflar çıkana kadar heyecanla beklerdik.
Utanmaz arlanmaz tiplerdik. O 36lık saçmalık dolu pozları fotoğrafçıya verir basınca da almaya gittiğimizde bu rezilliklerin sahibi biziz diye böbürlenecek kadar sevinirdik.
Hala neden anlamıyorum!
Annem cinnet geçirirdi işten gelince. Çünkü ne var ne yok dökülmüş sonra da yalandan dolaba tıkılmış...
Neyse şimdi annemden sadece manevi destek alıyoruz:) gerisi bize ait.
Heyecan tavan:)
Pzt. details burda çocummm!

18 yorum:

Adsız dedi ki...

ahhaha çarşaflı stüdyomuz ve video çekimimiz vardı reca ederim sen ben miri :))netekim videonun bozulmasıyşa son bulmuştu yayın hayatımız ama olsun:)oldum olası meyil varidi:))bu arada mekan belli olmuştur:))haa istersen o çarşaflı stüdyodan elimde bi fotom var hhahaah tabii ki yayınlatmam:)

kahvegibi dedi ki...

hiiii, çorap kardeşliği :)

berfin dedi ki...

sed o annelerin dolapları neler çekmedi ki bizden. ama ben en çok dayağı kırılan ayakkabı topukları yüzünden yedim:))) ayakaplar harika.

Tanya's dedi ki...

Sed,

Meraktan catlayacağım..pazartesi gelsin...

SED dedi ki...

Lis,

hahahahah fotoları çıkarsak var ya nelerr olurrr:)))
mekana gel:)

SED dedi ki...

kahvegibi,

;)

güle güle kullanılsın:=

SED dedi ki...

berfin,

ah annemin saçlar nası dikilirdi havaya:))
ayakkabıları bize hiç olmadı ayaklar minimize olunca uymadı ordan yırttı bizimki:)))

SED dedi ki...

Tanya,

ben kendimi merak ediyorum:)))

Pzt. anlatır mıyım hi ha ho diye:D

fotograf penceresinden dedi ki...

waaaaaawwwww süper haber merakla bekliyorum :)

zeya dedi ki...

bol bol kulaklarını çınlattım hafta sonu :):) Pazar bütün dükkanlar açıktı yaşasın oldukkk :):)

Çorap kardeşliğinde ben de varım :):):)

resimleri çook merak ettim.

SED dedi ki...

zeya,
hahahahhaha desene ben şanssızmışım:)))

ohhhh ne güzel etmişisiniz:))

fotolar çıkar çıkmaz paylaşım:)

Adsız dedi ki...

o zaman çorap kardeşliğine devam.yeni çoraplar lütfen :)

Adsız dedi ki...

bu şekilde değişik desenli ve renklerdeki çoraplara bayılıyorum.ama cesaret edemiyorum.gerçi sizin resimleri gördükçe neden olmasın diye düşünmüyor değilim.ama kombin olşturamıyorum.resimlerin devamının takibindeyim.tşkler
yaşasın çoraplar :)

SED dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SED dedi ki...

Sevgili Adsız,

Aaaaa renkli çorap kesinlikle giyin!

Yaş, beden, din, dil, ırk ayırmayın giyin!

Elbisenizi ve ruhunuzu böyle neşelendirin:)))

Bazen simsiyah giyinp pespembe bir çorap giyip çıkıyorum günüm değişiyor.

Başıma da çok gelmiştir bankada, mağazada, markette insanların çoraplarımı bahane edip iltifat etmesi, sohbet emesi işimi ve hayatımı renklendiriyor:)))

Sevgiler

SED dedi ki...

Sevgili Adsız:)

Çorap kardeşliği hiç bitmesin:)
Çorapların devamı olacak elbet:))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

çoraplara iltifat :)) aslında bazen bende görüyorum ve cesaretlerine iltifat edesim geliyor.o kadar çok çorabım varki hepsini malesef evde veya pantalon altına giymek zorunda kalıyorum.o yüzden bu şekilde bloglardan cesaret topluyorum.he birde çizgili çoraplara baylıyorum ama bulamıyorum bu konudada destek verebilirmisiniz?en kısa zamanda çoraplı kombinleri bekliyorum.

SED dedi ki...

Sevgili Adsız,

:) e sen de haklısın "müjde müjde size parizyenden müjde size" neslin çocuklarıyız:)

memlekete renkli çorap gireli ne kadar oldu ki ancak adapte oluyorz.

ama ben rica ediyorum çekinmeyin alın ve giyin çünkü yaşlanınca insna hep rahat bol eşofmanlar giymek istiyor hal böyle olunca kim nasıl giysin renkli çorabı.

e bir de yaşlılığın getirdiği üşümek bedene hasıl oldu:)

giyin annem :)))

bir dee renkli çizgili çorap için önerim KADIKÖY! ve BEYOĞLU pasajları.

erotik ve fantastik çamaşır satan yerler genel de çorap konusunda 10 numara oluyor oraları didikleyin.

kaçak uçak çoraplar hep o daracık karanlık fantazi dolu dükkanlarda:) yok parasıan satılıyor:)

sanırım markalar özellikle renkli çizigili çorap çalışması yapmıyorlar yani böyle erotic marka izlenimi vermemek için onun için ücra dükkanlar kazınmak için bizim gibi çorap maniacları bekler:)

ay ne uzun yorum oldu Sevgili Adsız ben de yine beklerim bloguma:)

Sevgiler