5 Mart 2010 Cuma

HAhahahhahahahah!


Madalyon hastalığı oldum! :)

Kalsiyum & kaşıntı merhemi kullanıyorum. Düşündükçe de gülüyorum "Madalyonu taktım" diye!!

Stradivarious, pull&bear & bershka'yı son indirimde resmen sömürdüm! Allah da beni ne etmesin kredi kartı denen o şey bitti. Para değil bak kredi kartı bitti nerelerdeyin sen anla!

Her sabah evden çıkarken kendime yemin edip, söz veriyorum. İnsan kendine verdiği sözü tutamazsa kiminkini tutar!!!!

Dün yoga yaptım tam bak sayıyorum şimdi tam 13!! gün sonra. Yuh dedim çünkü iyi geldi.

Geçen akşam bu küpeyi aldım.. Hahahah çok pahalıydı tekine param yetti 1 tane aldım:P Hayır tabi ki tekini çıkarmaya üşendim!

Demin de strawberryden artık kurumaktan pula dönen yüzüme krem aldım.

Annem "Kızım damlaya damlaya göl olur" diyo ya.. İşte birgün bizim ev böyle göl olucak "Koket gölü"! İçeri giren her erkek kusarak kaçıcak & günün birinde bütün erkekler "gay" olduğunda kadınlar sokaklarda jartiyerleriyle dolaşacak! Sebebi yine kadınlar :O

Geçen hafta Rejans'ta yamulduğumuz için bu hafta bir program yapmadık canım. Zaten aldık boyumuzun ölçüsünü 1=125 vu hoooooooo! Darphane miyiz be mübarek!

Sabah arabadan inip ofise yürürken beni gören teyzenin gözleri yuvalarından çıktı! Bence bana bakıp "Acaba benim torunlarımda sokaklarda böyle mi geziyor" diye hayıflandı. Burdan cevap hakkımı kullanıyorum "Hayır teyze hayır tabi ki hayır".

Benim anneannemin tansiyonu 17-22 olunca biz sabaha kadar hastanede kalp krizi riski olabilir diye bekliyoruz. Bu bekleyiş sırasında erkeklerin gerçek yüzünü görüyoruz misal;

**saat 01.30 suları, muhammet donlarıyla (basketbolcular falan da giyer ya) 3 tıfıl, biri şokta kapıdan içeri girer. Tıfıl, görevliye "Topa çıkarken kafa kafaya tokuştuk abii" der & bakıma alınır. Burdan bu akıllıların gecenin o saatinde bir topun peşinde koşup kafalarını kırma teşebbüsünde oldukları anlaşılır. Sonra vakit geçer başka tıfıllar da yetişir bu bakıma alınmış tıfılı illa öperler neden bilmiorum! Elini sıkar & selamlaşmak için ısrarla kafa kafaya tokuşurlar! Bir "tokuş" sorunu var iğne falan işe yaramıyor!

** yine saat 03.00 falan birbirine kelepçeli 2 tip polislerce hastaneye getirilir. Bu kelepçe-kardeşliğini polis oracıkta bir başına bırakır "Siz içeri geçin doktora görünün" diyerek kapıdan çıkar. Kelepçe-kardeşliğinin 1 tanesi diğerinden daha akıllıdır onu çekeleye çekeleye doktorun karşısına diker. Ama en akıllısı doktordur "Bunların başında kimse yok mu?" diye sorar! Kelepçe-kardeşliği orda fazla kalmadan tekrar ekip otosunca gezintiye çıkartılır.

** biz girdiğimiz saatten beri orda olan, bizim net olarak nereli olduklarını, ne konuştuklarını anlamadığımız moderenfolk 3lüsü, ellerinde röntgen ışığa tutmuş üzerine konuşmaktadır. Ne anladığını uzaktan o kadar meraaaaaaaaaaak ettim ki! Ama derdim başımdan aşkındı soramadım. Ama o anı hep kolladım! Bütün gece röntgene bakıp dara dara diye konuştular. Sankim Uganda'da falandım ben..

** yine saati şaşmış bir vakit tekli kelepçe kardeşliği getirildi. Bunlardan çok var öyle diyim. Kelepçe erkekler arası 2010 modası o gece bunu takmayan adam yoktu! Bu tekli kelepçe kardeşliklerini tek tek politzaiiilerle oturtup one by one içeri aldılar. Anacım bir uslular! İnanmazsın sanki süt dökmüş kedi, kanarya yuttu sanırsın. Nereye koysalar orda durdu bunlar. Sonra yine ekip otosuyla gezinti.

*** he bir de başhekim gece baskın yaptı. Bak saat takribi 00.00-02.00 arasıydı. Sen bu hastane ekibi bir tutuş! Herkes bir anda işlere hastalara tahlil yapılacak kakalara, çişlere bir sarıl. Herkesi şipşak iyileştirdiler valla. Başhekim de koluna tirit olmuş bir amca takmış. Numara bak. Bunları "hasta getirdim, denetim değil" ayağıyla yiyo. Başhekimi klonlasalar her koridora 1 tane bıraksalar hasta kimse kalmaz memlekette.

"Senli-benli" konuşan doktorlara da gerçekten şöyle bir aktım. Pazar esnafıyla öyle konuşmuyosun.. sen anla!

wuuuuuuuuuu lafı ne çok uzatmışım..PEs! Hhahahahahahhaha

16 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

tanya ve senin ayakkabılar beni deli ediyor ama senin çorapları es geçmiyorum şahaneler :) mor ve yeşil bu kadar mı güzel görünür :)

güzel haftasonları :)

SED dedi ki...

:)

hepimiz çok güzel haftasonlar:)

Adsız dedi ki...

geberdim gulmekten)))

LeyLa

Layale dedi ki...

Ayakkabına aşık oldum sanırım. Markasını öğrenebilir miyim acaba? :)

serrose dedi ki...

sizin ofiste calisanlarin hepsinin mi bole super ayakkaplari var?

SED dedi ki...

Lelaaa,

bende yaşarken koptum:)

SED dedi ki...

Layale,

tabi ki NR39.

yüz kere fiyongu düşen ayakkapııııı huff:)

SED dedi ki...

serrose,

:)) kesilikle evet.

öncü tanya ama:)))

bi de didem var o da başarılııı:):)

kahvegibi dedi ki...

Geçmiş olsun

SED dedi ki...

Kahvegibi,
teşekkür ederim:)

Tanya's dedi ki...

Erkekler arası kelepce modası mı?..hey be..ne fantazik bi durum...

Anane iyi olsun...

Göster kendini...çoraplar şahane...

Bak madalyon hastalığı güzel hastalık..adı gibi...hem sende var zaten..yakanda..paçanda...

SED dedi ki...

Tanya,

ahahahahahh fantezi mi yapıolardı acaba:)

anane iyi olmazsa sorcam ben ona:O

çorapları yağmaladım!:)

go sed go!!

el*ff dedi ki...

Seddd ayakkabılar çoraplar şahane ama ben artık kıyafetleri de görmek istiyorum,pleaseeee :)))

gn hanım dedi ki...

şu güzel çoraplarla ayakkabılarla süslenmiş ayaklarının fotoğralarını koyuyorsun ya hem cinsinken beni ayaklarının fetişisti yapıcaksın :)) ne diyim ben sana :))

SED dedi ki...

elif,

kıyafetler mi:O
ya ben çok paçoz giyiniyorum ama:)
inan görmek istemezsin:)

çok naziksiniz tenk u:)

SED dedi ki...

gn hanım,

bişicik olmaz hiç merak etme:)