10 Mart 2010 Çarşamba

Ebedi Beyaz


Kendi sesinden korkarak rüyasından uyanan S.(29) sabahı dar etti!
Yediklerim rüyalarıma ken taç dis yapıyo. Walla boşuna dememişler gece yatmadan evvelsi "yimek yimeh" diye.
Yedim mantarlı nudılı çaktım kabusu!
Yine 6 digri selsiyusta gezen havaları kutluyorum.
Artık bloga yazıcak bişi de olmuyo biliyo musun?
Haberlerimi yaziyim bilemedim. Yakında yemek tarifine başlicam.
Tepeden tırnağa moda olmuşum zaten bir de Emne Bedr olim olmuşken nolcak!
Nil içinde "olmuşken oliyim nolcak" kelimeleri geçen şarkılar yazsın.
Kocaya vardım diye işi bırakmasın kariyerine devam etsin. Ben arabada böğürerek söyliyim.



Bu sabah pantolon mu elbise mi diye tam 5 dk. düşündüm!
Dün gece 20 dk. düşünmüştüm!
Sonunda elbise kazandı!
Pantolon ağladı!
Yaban'ı çağırın o söylesin " Bu hava beni deli ediyor uleyn"
Yaban demişken aklıma geldi babam erkek arkadaş grubu içinde bir efsane oldu. Bu yüzden evde kalabilirim!
Of okulda veli toplantılarını geldiğinde de herkes erkek arkadaşım zannediyodu. Anneme de bütün erkek hocalar yazıyordu. Sonunda annemle - babamın okula gelmelerini yasaklamıştım. Ya tek çocuğum diye buncuklar da gariban gibi dinliyolardı sözümü cidden gelmiyolardı okula!
Neyse bu da böyle bir anımdı.
Alice in Wonderland'la Eyvah Eyvah'ı izlicem!
Asosyale bağladım kendimi he ne sinema ne tiyatora ne opera!
Aaa ama bir dk. son opera faciyamız... "Rossini Menusu" herkes ne kadar acemiydi! Nerde o La Sirva Padrona, nerde Don Pasquale, nerde ŞEn Dul! Rossini Menusu bizim boğazımıza takılmıştı tamam hatırladım. Binali ile Temir'i de kaçtır oynuyor ben başka oyun bekliyorum... Amaaaan asos!


PS.bembeyaz kesilmişti souktan.

6 yorum:

kahvegibi dedi ki...

Alice in Wonderland'ı dublajlı getiren zihniyeti kınamak için imza kampanyası başlatıyorum ben :)

Ama yeşil ayakkaplar bombastiko

Tanya's dedi ki...

Neee Emine beder mi? nihahaho...

Aaaa annene yazar mıydı erkek hocalar..dur ben bunu bi konuşayım..

fotograf penceresinden dedi ki...

elbise kazandı pantolon ağladı :) çok iyiymiş
ama sonaki ayakkabılara şahane çekmek istiyorum hepsini :)

SED dedi ki...

kahvegibi,

ben izlemeden imza atarım:))

SED dedi ki...

Tanyaaaaaaaa,

annem & babam efsane veli:))

SED dedi ki...

Fotoğraf penceresi,

:)))

orda olsan görürdün nası gözyaşı döktüğünü:))