26 Mart 2010 Cuma

Bu Bılog "Fakir Edebiyatı"na, "Kompleks"e & Türevlerine KAPALIDIR! Onun için sen okuluna git başını aç günahını bana yaz by Lis



Nine West'teyim son indirim var, raftaki ayakabıyı alıyorum sonra öteki raftakini de, onun bir altındakini de, sağındakini, solundakini.. Babet var ayağımda, kolumda çanta boyum kadar, elimde bir türlü yer bulamadığım, düşürürsem taşlarından mutlaka bir tanesi düşüp düşsiz gibi duracak salak güneş gözlüklerim, kafamda o ne idüğü belirsiz tacım, fular, ceket kan ter içindeyim ne o bir ayakabı söz konusu!
İçeri eşofmanlı, spor ayakabılı, ipodlu & tamamen elleri boş bir kız girdi.
Benim itiştiğim rafın orda duruyor tek bir papuca yöneldi.
Kızın yanakları hafif kızarmış, onu delirtecek hiçbir aparat yok (çanta, gözlük, taç vs) bakıyo gönlünce..
Kıza o andan itibaren kılım tabi!
Dönüp, benim 2 saattir elimde 20 çift ayakabıyla sesimi duyuramadığım görevliye "Bunu 38i var mı?" diyor benim gözlerin yerinde tur atıyo. "Ya ben bütün güzel 38leri toplamadım mı? Sen nerden buldun bakiyim onu çekil ordan!!" he bu arada sarkıntılı küpelerim saçıma dolanıyor. Tam bir şenlik havası hakim!
Ayakabıcıda neden erkekler çalışır!
Gıcıklıktan bayılıcam oracıkta!
"Bakar mısınız bakar mısınız şunun 38i bunun yeşili ötekinin moru" diyebileceğim adamlar yok!
elimizde ne varsa kıza tek 1, 1 tanecik çirkin çizmenin 38ini bulma derdinde!
Yok bu kızın adı kesin Aylin! Yok PElin! Yok Reyhan Reyhan! Yoksa Melissa mı?!
38 ayakabıların en çirkini kızın ayakta! Ben elimden düştü düşücek ayakabılarla itişiyorum.
Oradan geçen, adımın Aylin, Pelin, Reyhan, Melissa olmadığını fark eden yardım sever bir görevli bana yardım ediyor.
Topladıklarımın stoğu yok! Teşhirdekileri alıcam yada almicam!
Ayağında dünyanın en çirkini 38le aynanın karşında yürüyüş kıyafetiyle kendine bakıyor Aylin, Pelin, Reyhan, Melissa!!
Bana servis yapan yardım sever görevli de gitti, kıza "O ayakabı limited yalnız" falan gevelenmeye başladı. Son yardım sever görevli de gitti...
Topladıklarımı oracıkta durduğum yere "donk" sesi eşliğinde bırakıyorum.
İçimde bir ferahlık, saçıma dolanan küpelerimi, alnımdaki ter damlacıklarını, dağılan ceketimi düzeltip, düşürmemeyi başardığım muhteşem güneş gözlüklerimle param cebimde mağzadan çıkıyorum.
O kadar zekiyim ki "Hıh salak sen kaptır paralarını indirimli "limited"lere" salınarak çıkıyorum.
Oh be!

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ahahaha..düşündüm de şimdi...gözlükler..fular..ayakkabların ışıltısı..çirkin 38..en güzel benim 9 westler.


Ha bu arada fakir edeiyatı durumu bende de mevcut..git sen okula da bana da yazabilirsin günahları...bende cok zaten..

Adsız dedi ki...

oh my god!!! çok teşekkür ederim...şerefyaab oldum efendim verdiğiniz fetvayla ....

"kim zerre kadar iyilik yaptıysa onu görür...kim zerre kadar kötülük yaptıysa onu görür.." Zilzal 7-8

gn hanım dedi ki...

:D yerim kızım seni, bu da ders olsun adı lazım olmayan aşuftayaaa :P ;)