11 Mart 2010 Perşembe

Ay Kııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııız!!!


Dominos Pizza'nın motorcuları az önce Cadde'de ya grev yapıyordu, ya toplaşıp aynı anda kornaya basarak reklam yapıyorlardı. Ben bilmem bence grev!
Bak demin Nezih'te bir peluş oyuncaklar aldım! Canavar gibiler ama çeşitli hayvanlar & burçlara gör,huylara, kişiliğe göre çeşitli seçenekleri var. Fakat yanına bir kitapcık koymuşlar mini ansiklopedi. Bu peluş hayvancıların kullanma kılavuzu! Neyse bizim Kızıl Sonya'ya aldım. Hırsız kedi! MAskesi var:)) ama göstertemiyorum çünkü resmini çekmek aklıma şimdi geldi!
Ya ben bayılıyorum oyuncaklara. Hele o Hello Kittyler yok muuuu! Kendime böyle dev Hello Kitty vardı onu alıcaktım. Yaklaşık 4-5 yaşlarında bir velet boyunda! Alamadım tabi. Ne perhiz ne lahana turşusu!
Benim var Hello Kittym masamda Tanya almıştı:))) Arabada da var. Canım ya Hello Kitty'de bir bireydir! 30 yaşında Hello Kitty Severler birleşelim:) Blogdan slogan olmuyo di mi cık olmaz!
Susuz hap yutanlardanım.
Bu arada dün ağlayan pantyi çektim öyle geldim işe! Pek bir mutlu bayramlık çcouk gibi:)))
Çok işim varmış gibi geliyo B12 eksiğinden bir sürü şeyi unutuyorum hatırlamıyorum falan ya sanki birikmişte bir sürü şey ben yapamamışım gibi. Oysa tek yapacağım ay başı A.Ö.F sınavlarına girmek. Ya nasıl bir zor o İktisat Teorisi! Pes be kardeşim!!!! Kaç yıldır aynı dersten çakıyorum ben. Ve ülkemde bu ders bu kadar zorken tabi kimse iktisat yapamaz! Öğrenmeis zor bir kere!!!
Şimdi ben bu postu atıp gidicem ya bu bılog o vakit cozutup kendi başına poarti yapar mı?
Hayır elbet dönücem sorarım hesabını.
Pazartesi aricam telefonunu açık tut!

7 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

ağlayan pantalon ve şahane aykkabılardan biri ya bayılıcam en sonunda çok güzeller ama :)
bana olmaz eminim 40 numara giymiyorsundur o yüzden çekeyim bunları ben :)

Tanya's dedi ki...

İyi yolculuklar bakalım sana..cok keyf et...bulmadan gelme hahahyt...

zeya dedi ki...

30 yaş üstü hello kitty severler birleşsin :):):)

SED dedi ki...

fotoğraf penceresi,

40 diiil:)))
çek bakalım:)

SED dedi ki...

Zeya,

Evet neden birleşmioruzzz:))))

Nay.D dedi ki...

I love those shoes, so gorgeous=]



http://randomnotesonrandomstuff.blogspot.com/

SED dedi ki...

Dear Nay D.,

thank u very much I like them too:))