18 Şubat 2010 Perşembe

Tak tak tak....

Ofisin içinde bir oraya bir buraya yürüyorum topuklarım "tak"lıyor gıcık bir şekilde.. Sanki sabaha karşı eve geldim apartmanın içinde yürüyorum...
Yazlık şortumu giydim bugün. Hatta ofiste cam açtım. Sonra da hapşırdım. Erken bahar telaşındayım evladım!
Florasan mavi, siyah & beyaz... noluyo bana! Pembe.. nerde turuncu! 30 iyi gelmedi anladım.
Tanısan seversin aslında iyi biriyim. Tek derdim kendim.. Yer bitirir hiç uyutmam "dır" dır" "dır".. Açık bırakılmış telefon sesi gibi çınlar beynim.
Olur olmaz yerde aklıma deli deli şeyler gelir. Gülünç kimisi, kimisi derin... Hep not defteri taşırım, bir kez almam lazım olur, hep mendil taşırım bir kez almam, grip olurum!
Rahat değilim diye rahat tipleri de ayrıca sevmem!
Bi Hello kitty defterimden,

Şişe şişe sularımdan,

Susam Sokağı yoga çantamdan vazgeçmem!

8 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

bahar gelmedi ama sende bahar renkleri gibisin ne güzel
kurabiye canavarı süper :)

Tanya's dedi ki...

Yogo cantasııııı...

Su şişesi.....

Bahar geldi..bayıldım ben...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ben de bahar geldi sananlardanım:) Ağaçlarda çiçekler var ama yalan da değil:)))

Adsız dedi ki...

hişt ben raat tipim benden haz etmeni istiorum :)

SED dedi ki...

Fotoğraf penceresinden,

bahar renklerine benzetilmek ne güzel geldi bir bilsen:))

SED dedi ki...

Tanya,

hepsi birbirindne güzel işte:)

SED dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı,

Bahar gelsin sonra yaz gelsin sırayla gelsinler işte:))

SED dedi ki...

Lis,

rahatları sevmem biraz önemsemeli...