12 Şubat 2010 Cuma

Şöyle olmalıydı...

Blogu açıp bu resmi gördüğünüzde arkasındaki kuş seslerini de duyabilmeliydiniz.




Çünkü bahar habercisi gibi.. Tam şu anda bir martı gurkladı, pencere açık oturmak nasıl da özlenmiş burda.




Akşamdan belliydi hikayesi,







Yine de sevebiliyor insan..

Başına dertte olsa,

Sıksa da

acıtsa da canını

bu şehri & herşeyi sevebiliyor

çok baharımsı sözler bunlar

daha gelmeden havasına girmiş gibiyim.

Yarın da böyle olmalıydı ama

yarına özel bir isteiğim var

onun olabilmesi için

yarın da böyle olmalıydı

...






Bu topukların üzerinde durabilmek için artık daha az yemeliyim!

Havadan mıdır biri bana akıl versin deli gibi acıkıyorum.

Açlıktan karnım ağrıyor.. Gece gündüz açım.

Eskiden kahvaltı edemezdim midem bulanırdı fakat sabah anneannemin çayının yanına 2 lokma birşey yemezsem başım falan dönüyo!




% % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %



"Savaş & Barış" da bitti, sırada,






Kaderimiz benzemesin ama dedeme çekmişim herhalde, çok seviyorum okusam & yazsam.. "Karakedi Mecmuası"nda yazdığı şiirler, yazılar, hayata bakışı kara mizah.. O zaman böyle rahat değildi diyeceğim ama şimdi de geriye dönüşe pek bir meraklı değil miyiz? Oysa ben okuyunca bugün gülüyorum:))



"patates bile girmez oldu fileye



yürü süle//man yürü



yürü canım süle//man.."


Dedem yazdıkları yüzünden hapis yattı, soyadımız değişmiş defalarca.. Soyağacı çıkaralım desem ki bir dönem ciddi ciddi merak sarmıştım, imkansız! gerçek soyadımız neydi ki!:O Ne garip insan soyunu merak ediyor sonra onlara benzediğini fark ediyorsun...






Bugün ki blog da bişi var visür belki de, yazmıyo, silmiyo, yüklemiyo, yo , yo , yo....



% ^ ! ' + & / ( = ) ? _


He bu arada Lis'le plan yaptık. Anlatacağım çok uzun hikayelerimiz olacak. PS: LA!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Dün akşam Yoga'dan çıktım. Önce Miri Hoca bana guatrım varsa Türkiye'den ilaç almak yerine yurtdışından ilaç getirmem gerektiğini söyledi. İlaçların %40ını kullanıyolarmış yaparken. 1 yılda iyi olmak yerine 2 yılda iyileşmek gibi birşey.. Sonra beynin ne tarafı torid bezlerini yönetiyormuş onu bulmam gerektiğini söyledi. Boyun & kalp yanlış anlamadıysam "Zaman" çakrası dedi. Zamana karşı aceleci, yavaş, sorgucu olup olmadığımı sordu!!! Ben zamanla sürekli problemliyimdir!! Sürekli ya önündeyimdir ya gerisinde & durmadan zamandan şikayet ederim. Yoga düzenli yaparsam belki günü birinde ilaç almadan guatrla yollarımızı ayırabileceğimizi söyledi:)))))


Troid hormonu bünyede ne varsa hepsinin anası! Benimki çalışmıyor:)) Artık gülüyorum çünkü 13ümden beri çalışmıyor. İalç alıyorum hala bir denge bulamadım kendime. Aklımı oynatıcak gibi oluyorum bazen bazen gerçek bir sefil moda bürünüyorum. Evet çok dengeli olduğumu idda etmiyorum ama bu kadar da deli olmaz insan... Hep bu Rize'den! Babam "Kara lahanayı az yiyin" derdi. Sülalede bütün kadınlar "Guatr" hepsi üşütük! Zaten cildim de boku yemiş vaziyette bugünlerde! Karaciğerim mi bozuldu nedir tısırdıyor sivilce de değil.



yoga'dan eve geldim über domestiktim.. Eve girdim kombiyi açtım, tavukları tencereye atıp altını açtım, tv'yi açtım "Behlül"e bakıcam:) Üstümü değiştrdim. Etrafa saçtığım kıyafetleri bir çırpıda topladım. Mutfağa döndüm salata yaptım. Tasımı, kabımı hazırladım. Behlül'e baktım:))) Yemek oldu yedim. Reklam arası bulaşık makinası doldur-boşalt yaptım. Behlül başladı, ben de cilt bakımı yaptım 10 saat! Ertesi gün gyeceklerimi hazırladım. 1 haftadır ortalıkta asılı kurumuş çamaşırları katladım yerleştirdim. Zır zır telefonda konuştum o ara. Hatta bir ara Behlül izleyen başka birini arayıp yorum yapmak geldi içimden! Pesledim-ÇÜşledim! Behlül bitti, evi kolaçan ettim cilt bakımını bitirip yattım.


Fakat bu sabah evden çıkarken yeminle 3 gün eve giresim kalmamıştı!!! Tükettim ev kadınlığını 1 gece de! Bana böyle bir Ayşe, Fatma,Hatçe bişi lazım onda karar kıldım. Özellikle son 1 haftadır çamaşır makinasının bana yaptıklarını düşününce iyice emin oldum.


İşe hemen geldim, hemen ama tez!:) Çünkü çocuk&kariyer aynı anda olmaz. Birinin suyu kaçar, öteki tuzsuz kalır!


Hof ne konuşasım varmış bugün... Bugün bu blogu gerçekten vakti bol olan birileri ciddiye alır.. Genele bakıyorum da size ne di mi bunlardan....

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Haftasonu planın olsun..sonra ALişide ittirirsin gittiğin yere.

Ama Behlül mü..ama ama yaaa..

Çamaşır makinesi mi alsak sana acaba?

Birde bende duyuyorum o kuşları burdan..bahar mı geldi ne? Baharda Aliş doğacaktı..doğdu mu yoksa ne?

Adsız dedi ki...

ı ıh ben artık sefmıorum bu şehri istedii kadar baharıynan kandırmaa çalışsın beni ben onu tanıorum ı ıh sefmiorum..

YILDIZ dedi ki...

Havann güzelliği az önce içeri girerken beni de cezbetti,sanki kardan sonra teselli gibi.