2 Şubat 2010 Salı

Şimdi şöyle...

Zeyna

Henry & Ann Boleyn The Tudors'dan

Star Wars

Merlin


Merlin & King Arthur Efsanesi..

Marie Antoinette

Marie Antoinette


Henry the Eight:)

Ann Boleyn:)))


Avatar - Jake Sully

Potter!


Artık "Star Wars" izliyorum. Nedeni açık çok fantastik bir dünya..Avatar'ı izlediğimde hissettiğim şeyleri hissetmeyi seviyorum. Filmin ekolojik, biyolojik, felsefik,demogojik kısımları beni enterese etmiyor. Yok efendim Irak Savaşı’na ve insanoğlunun doğayıve barındırdığı diğer canlıları yok etmesine karşı bir gönderiymişte, yok Amerikalıların kızılderelileri yok etmesiymiş, maço beyaz erkek ırkıymış beni bağlamıyor. Konuya değil bana sundukları o görsel ziyafete bakıyorum. Hangi manyak bunu düşünebildi! Aynı Harry Potter gibi! Kitabı elime aldığım gün "bu kadın kaffayı yemiş" demiştim. O nası bir hayalgücü, ne yiyor, içiyorsan söyle biz de yiyelim! Fantastik herşeye bayılıyorum. Animasyon filmleri ayrı & ayrıca özel ilgi alanım. "Aaaaa şunu izlemedin mi?!" dedikleri an bir balyoz alıp donk diye kafama vurmak istiyorum, nasıl atladım diye! Onun için Star Wars benlik!Merlin'de var. Eskiden Zeyna izlerdim. Pazar dedin mi saat 8 aç televizyonu Zeyna var. Zeyna boşluğu Merlin'le doldu. Saatleri ileri almak zorunda kalıyorum bazen ama.. Geçen gün Sosyetik'le The Tudors izledik. Pes dedim! Ben zaten filoloji mezunuyum. İngiltere, İspanya, Fransa tarihlerini neredeyse biliyorum. Sürekli aralarında Elizabeth & Maria'ları takas ettiklerinden. The Tudors'da 8. Henry'nin yatak odasında geçiyor. Yani korkuyorum ne diyeyim bu Henry ekrandan çıkar bizim de kanımıza girer diye. İzlerken Sosyetik sürekli "Ama ne Henry ne Boleyn kızları bu kadar güzeldi, hepsi birbirindne çirkin!". Adam hem çirkin, hem kral, hem seksomanyak! Çoluğunuz çoğunuz varsa açmayın The Tudors. Boleyn kızlarını, Marie Antoinette'i izlediğimde büyülü fakat zevke düşkün bir dünya içinde hissettim kendimi.. Hiç gerçek gelmedi desem yeridir. Tudors'da, Merlin'de gerçek gelmiyor. Merlin kendi gerçek olmasa bile Kral Arthur gerçek...Sonuç olarak über modern şeyleri değil böyle kurgu, animasyon ne varsa getirin onları izlemek istiyorum:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merlin cınım arthur aşkım bebeim aupdskdja woıejkfıwo

SED dedi ki...

:D sana arturu alalım:)):I